„Omatoodangu müük oli jaanuaris hea ning ületas veidi isegi möödunud aasta detsembri müüki,“ kinnitas Saarioinen Eesti turundusjuht Iiris Viitmaa. Võrreldes eelmise aasta jaanuariga oli aga käibe kasv ettevõttel tervikuna 17% ning omatoodangu osas kasvas käive 26%. Seejuures moodustas omatoodangu osatähtsus ettevõtte jaanuarikuu käibest enam kui 86%.
Viitmaa andmetel on Saarioinen Eesti plaaninud tänavu ettevõtte tootmismahtu kasvatada ligikaudu 15%. Põhitähelepanu on suunatud valmistoitude müügi kasvule eksportturgudel. Ettevõtte tulukus peaks paranema vähemalt kümnendiku võrra, teatas Viitmaa.
Ettevõttel on tänavu plaanis välja töötada üle 20 uue valmistoidu (eelmisel aastal toodi turule 22 uut toodet). Veidi vähem, kui pooled uutest toodetest suunatakse eksporti. „Peame väga oluliseks saavutada head müügi kasvu eelkõige Lätis ja ka kontserni koduturul Soomes,“ ütles Viitma. Ta lisas, et aasta jooksul väljatöötatud uudistoodete osakaal müügist on ettevõttes olnud alati 22-25% piires ja seda suhet püütakse hoida ka tulevikus.