Autor: Tanel Raig • 31. jaanuar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saarioinen kahekordistas eelmisel aastal tootmismahu

Valmistoitude tootja Saarioinen Eesti OÜ tootmise maht kasvas eelmisel aastal kilodes enam kui poole võrra. Müügitulu kasvas 2010. aastaga võrreldes 22%.

Saarioinen Eesti müügitulu ületas eelmisel aastal auditeerimata andmetel 8,3 miljonit eurot, mis on 22% enam kui 2010. aastal. Tootmise maht kasvas kilodes enam kui poole võrra, ekspordi osakaal oli seejuures üle 40%. Oluliselt suurenes valmistoitude müük nii koduturule, kui ka Soome ja Läti tarbijatele. Ettevõtte teatel saavutas ta Eestis pakendatud valmistoiduturust  Mamma kaubamärgiga  41%  turuosa. Suurima hüppe tegid kaubagrupina võileivad.

Ettevõtte turundusjuhi Iiris Viitmaa andmetel tõi ettevõte eelmisel aastal välja erinevatele turgudele suunatud 22 uudistoodet. Viitmaa sõnul andsidki uued tooted olulise osa lisakäibest.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077