Saku Õlletehase müük välisturgudele ulatus tänavu 9 kuuga 26,4 miljoni liitrini, mis on võrreldes mullu sama perioodiga 9% rohkem.
Saku Õlletehase juhatuse esimehe Margus Kasteini sõnul on eriti edukas olnud Saku oma õllemarkide müük välisturgudele. „Aastataguse ajaga võrreldes kasvas käesoleva aasta üheksa kuu kokkuvõttes Saku oma brändide eksport 35%, samal ajal kui allhanked teistele ettevõttetele kasvasid 7%,“ rääkis Kastein.
Saku Õlletehase suurim eksporditurg oli üheksa kuu kokkuvõttes Soome, kuhu müüdi 15,3 miljonit liitrit. Saku Originaali eksport sinna on aastaga kasvanud 53%.
Saku Õlletehase suuremad eksporditurud oli selle aasta 9 kuuga lisaks Soomele veel Läti, Poola, Rootsi, Leedu, Singapur, Saksamaa ja Norra. Saku jaoks uued ning kasvavad eksporditurud on Venemaa, Island ja Horvaatia.
Oma brändidest müüs Saku Õlletehase selle aasta üheksa kuuga välisturgudele Saku Originaali, Rocki, Saku Kulda, Saku Tumedat, Manchesteri, Dublinit, Kissi ja DLighti.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
1. detsembrist võtab Saku Õlletehase juhtimise üle viimased kolm aastat ettevõtte müügidirektori ametit pidanud Margus Kastein, kes lubab tooteuuendusi.
Uuringufirma AC Nielsen andmetel on augustis tehtud viimase uuringu põhjal Saku Õlletehase käesoleva aasta mahuline osa õllekategoorias 38,3% ja väärtuseline turuosa 40,1%. Mõlemas arvestuses ollakse turuliider.
Mikro- ja väikeettevõtete jaoks võib ootamatu rahavajadus tekkida igal hetkel, olgu selleks kiire vajadus varude täiendamiseks, ootamatud remondikulud või uus ärivõimalus.
Arvelduskrediit on loodud just selliste olukordade jaoks – see on kiire, paindlik ja kuluefektiivne lahendus, mis võimaldab ettevõtetel raha alati käepärast hoida.