• 10.11.11, 11:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Henkel kõrvaldab kasumi kasvatamiseks väikseid kaubamärke

Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas tänavu kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 4,7%, ehk 541 miljoni euroni. Efektiivsuse suurendamiseks on tooteportfellist kõrvaldatud väikseid kaubamärke.
Henkeli müügikäive kasvas kolmandas kvartalis 1,7%, ulatudes 4,028 miljardi euroni. Henkeli tegevjuht Kasper Rorsted sõnas käesolevat majandusaastat kommenteerides, et lisaks toormehinna tõusule ja konkurentsile mõjutab turgu märgatavalt ka eurotsooni kriisist tulenev ebakindlus. Sellest hoolimata tõstis Henkel tänavuse orgaanilise käibe kasvuprognoosi, mis peaks jääma 5-6% vahele (varem 5%).
Eesmärk loodetakse saavutada tootlikkuse parandamise ja tooteportfelli muutmisega efektivsemaks. Kõrvale jäetakse marginaalse tähtsusega tegevused ja vajaduel kõrvaldatakse väiksemaid kaubamärke.
Heade tulemustega paistsid kolmandas kvartalis taas silma kõik kolm Henkeli tootmisüksust. Pesupulbrite ja kodukeemia üksuse orgaaniline käive kasvas 3,8% ning tulenes täielikult hindade tõusust. Liimide ärisektoris kasvas  orgaaniline käive võrreldes eelmise aasta kolmanda kvartaliga 8,7% ning tulenes nii müügimahtude suurenemisest kui ka hindade tõusust. Kosmeetikatoodete ärisektoris kasvas orgaaniline müügikäive 5,6%. Seda mõjutas tootmismahtude märkimisväärne suurenemine, samal ajal kui hinnad püsisid mõnevõrra madalamal kui eelmise aasta samas kvartalis. Kogu grupi orgaaniline käive kasvas 6,5%.
Lääne-Euroopa müügikäive kasvas 3,8%, ulatudes 1,422 miljardi euroni – tõusule andsid positiivse tõuke eelkõige Saksamaa head tulemused. Ida-Euroopa piirkonna müügikäibe kasv oli 4,2%, ulatudes 775 miljoni euroni. 
2011. aasta esimese üheksa kuu arengud majanduses mõjutasid Henkeli äritegevust positiivselt: eratarbimise kasv on mõjutanud positiivselt Henkeli tarbekaupade äri, samas kui liimide ärisektor võitis kõige enam tööstusliku tootmise kasvust. Jätkuvalt kõrged toormehinnad mõjutavad oluliselt kõiki kolme ärisektorit. Aasta esimese üheksa kuuga kasvas ettevõtte kogukäive eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 3,9% ehk 11,804 miljardi euroni. Korrigeeritud ärikasum kasvas 8,0% ning korrigeeritud müügikäibe rentaablus paranes 12,9%ni.

Seotud lood

Uudised
  • 10.08.11, 19:23
Henkelis kasvasid kulud, käive ja kasum
Henkeli kontserni tänavuse esimese poolaasta müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 5,1%, ulatudes 7,8 miljardi euroni. Kasvada suutsid nii kosmeetikatoodete, liimide kui ka pesuvahendite segment.
Uudised
  • 06.05.10, 21:37
Henkel kasvatas esimeses kvartalis kasumit
Kodukeemiat, kosmeetikat ja liime tootva globaalse keemiatööstuskontserni Henkel 2010. aasta esimese kvartali müügitulu oli 60 miljardit krooni.
Uudised
  • 29.08.11, 12:51
Henkel loobub 200 kaubamärgist
Saksa kontsern Henkel plaanib müüa või maha kanda kuni 200 kaubamärki, et keskenduda olulisemate toodete arendamisele, vahendab ERR Blombergi uudist.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 13:15
DSV tegevjuht Alvar Tõruke: oleme tagasi ajas, kus peame hakkama Eestit uuesti leiutama
Eesti ettevõtete jaoks on käes väga keeruline aeg, millele annavad hoogu erinevad maksumuudatused ja üleüldine kiire palgatõus, pärssides eriti tööstus- ja tootmissektori konkurentsivõimet. Logistikaettevõtte DSV Estonia tegevjuht Alvar Tõruke tõdeb, et olukord on veidi sarnane 1990. aastatele, mil Eesti vabaks sai ning tuli hakata oma riiki looma ja leiutama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele