Autor: Anne Oja • 6. mai 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Henkel kasvatas esimeses kvartalis kasumit

Kodukeemiat, kosmeetikat ja liime tootva globaalse keemiatööstuskontserni Henkel 2010. aasta esimese kvartali müügitulu oli 60 miljardit krooni.

Perioodi kasum moodustas seejuures ligi 6,6 miljardit krooni, mida oli eelmise aastaga võrreldes 79,1% rohkem, teatas ettevõte.

2010. aasta I kvartalis moodustas Henkeli müügitulu 3,512 miljardit eurot. Taastuvas majanduskliimas oli tegemist 7,8% kasvuga võrreldes aasta varasema näitajaga.

Kasum eelisaktsia kohta (EPS) suurenes 0,28 eurolt 0,60 eurole. Netovõlg vähenes aastaga märkimisväärselt 1,4 miljardi euro võrra ja moodustas 2,7 miljardit eurot.

 “Tõenäoliselt on peatselt oodata ka tulemuste märkimisväärset paranemist aastases lõikes – võrreldes 2009. aastaga loodame kasvuks vähemalt 15%,” kommenteeris Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.

Henkeli 2010. aasta prognoosi kohaselt on reaalmajanduses ja finantsturgudel toimunud olukorra paranemine endiselt väga habras, kuid ettevõte usub, et suudab müügitulu kasvatada turu keskmisest rohkem.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077