Kodukeemiat, kosmeetikat ja liime tootva globaalse keemiatööstuskontserni Henkel 2010. aasta esimese kvartali müügitulu oli 60 miljardit krooni.
Perioodi kasum moodustas seejuures ligi 6,6 miljardit krooni, mida oli eelmise aastaga võrreldes 79,1% rohkem, teatas ettevõte.
2010. aasta I kvartalis moodustas Henkeli müügitulu 3,512 miljardit eurot. Taastuvas majanduskliimas oli tegemist 7,8% kasvuga võrreldes aasta varasema näitajaga.
Kasum eelisaktsia kohta (EPS) suurenes 0,28 eurolt 0,60 eurole. Netovõlg vähenes aastaga märkimisväärselt 1,4 miljardi euro võrra ja moodustas 2,7 miljardit eurot.
“Tõenäoliselt on peatselt oodata ka tulemuste märkimisväärset paranemist aastases lõikes – võrreldes 2009. aastaga loodame kasvuks vähemalt 15%,” kommenteeris Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.
Henkeli 2010. aasta prognoosi kohaselt on reaalmajanduses ja finantsturgudel toimunud olukorra paranemine endiselt väga habras, kuid ettevõte usub, et suudab müügitulu kasvatada turu keskmisest rohkem.
Seotud lood
Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas tänavu kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 4,7%, ehk 541 miljoni euroni. Efektiivsuse suurendamiseks on tooteportfellist kõrvaldatud väikseid kaubamärke.
Tulevikukindel tööstus vajab hooneid, mis on nutikalt planeeritud, energiatõhusad ning lihtsalt kohandatavad vastavalt muutuvatele vajadustele. Need omadused ei taga mitte ainult efektiivset tootmist, vaid aitavad ka hoida püsikulusid kontrolli all ja tagavad hoone pikaajalise kasutatavuse.