Saksa kontsern Henkel plaanib müüa või maha kanda kuni 200 kaubamärki, et keskenduda olulisemate toodete arendamisele, vahendab ERR Blombergi uudist.
"Me oleme viimase kolme aasta jooksul loobunud 600 kaubamärgist ning ilmselt teeme sama veel 100-200 kaubamärgiga," ütles Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.
Henkeli käibest 90 protsenti tuleb kontserni kümnelt olulisemalt kaubamärgilt.
Ühtlasi kinnitas Loctite liimide tootja Henkel, et kontsern plaanib aktiivselt laieneda Hiinas, kuhu ehitab 50 miljoni euro eest väidetavalt maailma suurima liimitehase.Henkel on seadnud järgmiseks aastaks eesmärgiks saavudada arenevatel turgudel käive, mis moodustaks kontserni müügitulust 45 protsenti.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Henkeli kontserni tänavuse esimese poolaasta müügitulu kasvas võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 5,1%, ulatudes 7,8 miljardi euroni. Kasvada suutsid nii kosmeetikatoodete, liimide kui ka pesuvahendite segment.
Henkeli korrigeeritud ärikasum kasvas tänavu kolmandas kvartalis võrreldes eelmise aasta sama perioodiga 4,7%, ehk 541 miljoni euroni. Efektiivsuse suurendamiseks on tooteportfellist kõrvaldatud väikseid kaubamärke.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.