Autor: Tanel Raig • 10. oktoober 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Saaremaa Lihatööstuse uus müügistrateegia kasvatab käivet

Saaremaa Lihatööstus on tänavu käivet kasvatanud 8,2%. Värske liha müügis on edu saatnud rõhuasetus hulgimüügilt jaekaubanduse lihalettidele, kus on suudetud enda kätte saada Selverites varem Rakvere Lihakombinaadile kuulunud lihaletid.

Saaremaa Lihatööstuse juhatuse liikme Kristjan Leedo kinnitusel on ettevõtte valmistoodete käibekasv olnud tänavu isegi 9,5%. Ettevõtte edule on kaasa aidanud, et viies Selveris on varem Rakvere Lihakombinaadile kuulunud lihalettides nüüd müügil Saaremaine värske liha. „Viie värskeliha leti lisandumine Selverites on aidanud parandada kindlasti meie värske liha müüki jaekaubanduses,“ kinnitab Leedo.

Leedo väitel on Saaremaa Lihakombinaat oma värske liha müügikanaleid muutnud ja suundunud hulgimüügi poolelt rohkem oma lihalettide peale. „On ju tore, kui inimene teab, kus piirkonnas kasvatatud sea-ja veiseliha ta ostab. Samuti üritame sellega vastu töötada Eestis müüdavale välismaisele värskele lihale, mille kvaliteet ja maitse ei ole kindlasti kohaliku lihaga võrreldaval tasemel,“ leiab Leedo.

Saaremaa Lihakombinaat prognoosib tänavuseks 10% käibe kasvu. Ettevõtte eelmise aasta käive oli 15,42 miljonit eurot. Leedo sõnul peaks oodatud käibekasvu tooma uued müügikanalid Eesti ja välisturgudel, järjest laienev sortiment jaekaubanduses.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077