AS Saaremaa Lihatööstus omandas eelmisel nädalal piimatootmisega tegeleva Pöide AG OÜ enamusosaluse, jätkates seega lihatööstuse omanike plaani suurenda ettevõtte toorainebaasi ja söödamaid.
Saaremaa lihatööstus juhatuse liige Kristjan Leedo ütles ajalehele Saarte Hääl, et ettevõte omandas 69 protsenti Pöide AG osakutest, mis kuulusid osaühingu tegevjuhile Mihkel Kaalule ja tema abikaasale.
Enam kui 20 töötajaga Pöide AG lüpsikarjas on umbes 220 lehma, koos noorkarjaga ulatub loomade arv ligemale 500-ni ning ettevõtte kasutada on 950 hektarit maad.
“Meil on plaanis seal piimakari alles jätta,” kinnitas Saaremaa Lihatööstuse omanik Vjatšeslav Leedo, et lihatööstusel pole Pöide AGga suuremaid ümberkorraldusi plaanis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Leedo lisas, et Pöide AG osaluse omandamisel sai määravaks selle piirnemine Audla osaühinguga, mis kuulub Leedole juba varasemast ajast.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saaremaa Lihatööstus on võtnud suuna hulgimüügilt jaemüügile. Valmistoodete käibekasv on olnud ettevõttel 2011. aastal ligi 10%. Saaremaa Lihatööstuse juhatuse liige Kristjan Leedo vastas küsimustele, mida plaanib ettevõte 2012. aastal.
Rakvere Lihakombinaat (RLK) on pidanud viies Selveris loovutama oma koha Saaremaa Lihatööstusele, kes on ASi Selver direktori hinnangul kasvanud Eesti turul arvestatavaks tegijaks.
Saaremaa Lihatööstus on tänavu käivet kasvatanud 8,2%. Värske liha müügis on edu saatnud rõhuasetus hulgimüügilt jaekaubanduse lihalettidele, kus on suudetud enda kätte saada Selverites varem Rakvere Lihakombinaadile kuulunud lihaletid.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?