AS Talleggi turundusjuht Krista Kalbin rääkis Best Marketingile, et firma turunduseelarve jääb eelmise aastaga võrreldes samasse suurusjärku, kuid toetust vajavaid tooterühmi on tänavusest rohkem.
"Et toetust vajavaid tooterühmi ja tegevusi on uuel aastal rohkem, on eelarve sisuliselt pingelisem kui 2009. aastal. Tuleb oma tegevusi kriitiliselt hinnata ja kulutatavast kroonist rohkem välja pigistada," ütles Kalbin.
Põhimõttelisi muudatusi Talleggil plaanis pole, küll aga suunatakse fookus internetiturundusele, mis siiani Talleggi turundustegevustest vaid väikese osa moodustas.
Seotud lood
AS Tere turundusosakonna juhataja Anne Tääkre rääkis Best Marketingile, et piimatööstus soovib tuleval aastal oma turundustegevusega tarbijale veelgi lähemale minna.
Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson ütles Best Marketingi uuringus, et tootmisettevõte panustab varasemast rohkem otsestele müügipromotsioonidele.
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.