• 20.11.09, 21:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallegg tunnetab turunduseelarve pinget

AS Talleggi turundusjuht Krista Kalbin rääkis Best Marketingile, et firma turunduseelarve jääb eelmise aastaga võrreldes samasse suurusjärku, kuid toetust vajavaid tooterühmi on tänavusest rohkem.
"Et toetust vajavaid tooterühmi ja tegevusi on uuel aastal rohkem, on eelarve sisuliselt pingelisem kui 2009. aastal. Tuleb oma tegevusi kriitiliselt hinnata ja kulutatavast kroonist rohkem välja pigistada," ütles Kalbin.
Põhimõttelisi muudatusi Talleggil plaanis pole, küll aga suunatakse fookus internetiturundusele, mis siiani Talleggi turundustegevustest vaid väikese osa moodustas.

Seotud lood

Uudised
  • 20.11.09, 21:21
Tere sukeldub suhtluskeskkondadesse
AS Tere turundusosakonna juhataja Anne Tääkre rääkis Best Marketingile, et piimatööstus soovib tuleval aastal oma turundustegevusega tarbijale veelgi lähemale minna.
Uudised
  • 20.11.09, 20:39
Rakvere LK tutvustab üha rohkem ise oma tooteid
Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson ütles Best Marketingi uuringus, et tootmisettevõte panustab varasemast rohkem otsestele müügipromotsioonidele.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.11.25, 16:50
Turvalised turud panevad Eesti masinatööstuse proovile. Haran: kasv tuleb uute reeglite järgi
Peale kahte rasket aastat on Eesti masinatööstuses taas kasvamas tellimused ja tootmismahud, kuid rahvusvaheliste pankrottide ja makseviivituste kasv muudab eksporditurud riskantsemaks ka seal, kus varem võis end kindlalt tunda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele