• 20.11.09, 21:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere sukeldub suhtluskeskkondadesse

AS Tere turundusosakonna juhataja Anne Tääkre rääkis Best Marketingile, et piimatööstus soovib tuleval aastal oma turundustegevusega tarbijale veelgi lähemale minna.
Tere 2010. aasta turunduseelarve on suurtes piirides sama varsti lõppeva aasta omaga, kuid on plaanis ka üht-teist muuta. "Tahame tarbijale veelgi lähemale minna: kasutada rohkem erinevaid suhtluskeskkondi internetis ja nn mittestandardseid kampaanialahendusi," lausus Tääkre.
Eelarves suureneb summa real, mis on mõeldud erinevateks koostööprojektideks jaekaubandusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 20.11.09, 20:39
Rakvere LK tutvustab üha rohkem ise oma tooteid
Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson ütles Best Marketingi uuringus, et tootmisettevõte panustab varasemast rohkem otsestele müügipromotsioonidele.
Uudised
  • 20.11.09, 21:26
Tallegg tunnetab turunduseelarve pinget
AS Talleggi turundusjuht Krista Kalbin rääkis Best Marketingile, et firma turunduseelarve jääb eelmise aastaga võrreldes samasse suurusjärku, kuid toetust vajavaid tooterühmi on tänavusest rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:42
ScanBalt Crane pakub juba veerand sajandit Balti partneritele parimaid lahendusi
Kraanade, materjalikäsitlusmasinate ning lisaseadmete müügi ning hooldusega tegelev ScanBalt Crane OÜ tähistab tänavu oma 25. tegutsemisaastat. Veerand sajandit on ettevõte olnud tegev valdkonnas, kus on määrava tähtsusega nende esindatavate seadmete kvaliteet, innovaatika ja tõhusus, pikaajaline koostöö ning partnerite usaldus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele