• 20.11.09, 21:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tere sukeldub suhtluskeskkondadesse

AS Tere turundusosakonna juhataja Anne Tääkre rääkis Best Marketingile, et piimatööstus soovib tuleval aastal oma turundustegevusega tarbijale veelgi lähemale minna.
Tere 2010. aasta turunduseelarve on suurtes piirides sama varsti lõppeva aasta omaga, kuid on plaanis ka üht-teist muuta. "Tahame tarbijale veelgi lähemale minna: kasutada rohkem erinevaid suhtluskeskkondi internetis ja nn mittestandardseid kampaanialahendusi," lausus Tääkre.
Eelarves suureneb summa real, mis on mõeldud erinevateks koostööprojektideks jaekaubandusega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 20.11.09, 20:39
Rakvere LK tutvustab üha rohkem ise oma tooteid
Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson ütles Best Marketingi uuringus, et tootmisettevõte panustab varasemast rohkem otsestele müügipromotsioonidele.
Uudised
  • 20.11.09, 21:26
Tallegg tunnetab turunduseelarve pinget
AS Talleggi turundusjuht Krista Kalbin rääkis Best Marketingile, et firma turunduseelarve jääb eelmise aastaga võrreldes samasse suurusjärku, kuid toetust vajavaid tooterühmi on tänavusest rohkem.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.11.25, 17:41
Koondplaneerimine tootmises parandab tarnetäpsust
Tänapäevane tootmisprotsesside planeerimine nõuab tõhusust – täpsust ja kiirust, mida ei ole võimalik saavutada ilma operatiivsete reaalaja andmeteta. See teema tõusis teravalt esile Covidi ajal, kui tarneahelad olid tugevalt häiritud, ning on jätkuvalt väga oluline, sest rahvusvaheline ärikeskkond on endiselt volatiilne.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele