AS Tere turundusosakonna juhataja Anne Tääkre rääkis Best Marketingile, et piimatööstus soovib tuleval aastal oma turundustegevusega tarbijale veelgi lähemale minna.
Tere 2010. aasta turunduseelarve on suurtes piirides sama varsti lõppeva aasta omaga, kuid on plaanis ka üht-teist muuta. "Tahame tarbijale veelgi lähemale minna: kasutada rohkem erinevaid suhtluskeskkondi internetis ja nn mittestandardseid kampaanialahendusi," lausus Tääkre.
Eelarves suureneb summa real, mis on mõeldud erinevateks koostööprojektideks jaekaubandusega.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Rakvere Lihakombinaadi turundusdirektor Liina Jaanson ütles Best Marketingi uuringus, et tootmisettevõte panustab varasemast rohkem otsestele müügipromotsioonidele.
AS Talleggi turundusjuht Krista Kalbin rääkis Best Marketingile, et firma turunduseelarve jääb eelmise aastaga võrreldes samasse suurusjärku, kuid toetust vajavaid tooterühmi on tänavusest rohkem.
Energiaturg on murdepunktis. Taastuvenergia kiire kasv, võrkude piiratud läbilaskevõime ja desünkroniseerumine Venemaa elektrisüsteemist on viinud Eesti energiasüsteemi Euroopa sagedusalasse ja tänu sellele oleme ettearvamatu naabri elektrisüsteemist sõltumatud. Samas peame koos naabrite Läti, Leedu ja Soomega hoidma energiasüsteemi toimimas ja panustama rohkem varustuskindluse tagamiseks. Tuleb mitte ainult rääkida muutustest, vaid ehitada süsteeme, mis on juhitavad ja mis võimaldavad ettevõtetel uues reaalsuses raha teenida, riske vähendada ja energiat targalt juhtida.