Vuugihermeetikute ja ehitusvahtude tootja
Krimelte viib kõik müügi- ja tootmisega tegelevad grupi ettevõtted ühe
katusbrändi, Wolf Group, alla, teatas ettevõte.
Tulevikus hakkavad kõik gruppi kuuluvad ettevõtted ning kaubamärgid kandma täiendusena Wolf Group’i sümboolikat, mis näitab nende kuulumist ettevõtete gruppi. Wolf Group koondab kõiki Krimelte müügi- ja tootmisettevõtteid Eestis ning välismaal, samuti kaubamärke PENOSIL ja Tempsi.
Krimelte juhatuse esimehe Jaan Puusaagi sõnul tingis uue katusbrändi loomise ettevõtte viimaste aastate kiire areng ning Krimelte laienemine uutesse tootmisvaldkondadesse. „Muudatus aitab klientidel seostada meie erinevaid tooteid ja ettevõtteid, et olla kindel kvaliteedis, mida hinnatakse enam kui 30 riigis,” rääkis Puusaag.
Wolf Groupi logol on kujutatud hunti. "Hunt on ilus põhjamaine sümbol, mis kannab endas tarkust, ambitsioonikust, julgust, aga ka oskust koostööd teha," rääkis Puusaag. "Sellistena näeme me ka ennast. Hunditeema ei ole Krimelte jaoks midagi uut. Oleme juba aastaid ennast Krimelte huntideks nimetanud, tegutseme ühtse karjana ning järgime huntide kreedot. Seetõttu on hundi temaatika sissetoomine katusbrändi täiesti loomulik. Soovime, et meie kliendid ja koostööpartnereid tunneksid end samuti osana meie hundikarjast.“
Krimelte ettevõtete grupi 2008. aasta müügikäive oli 1,013 miljardit krooni ja ärikasum 74,4 miljonit krooni.
Seotud lood
Ühe ettevõtte alalt ehitusmaterjalide või kütuse vargus on ärile suur kahju. Kui süttib tootmishoone või masin, võib see tähendada mitu miljonit varakahju ning halvemal juhul ohtu inimeludele. Varajane riskide maandamine ja mitu sammu ette mõtlemine võib õnnetuse korral päästa terve äritegevuse.