Toiduõli müügiedukus naaberturgudel sõltub
hinnast – kui toode on soodne, siis ehk õnnestub, kommenteeris Risso
toiduõlide maaletooja ASi Interaltus juht Arvo Kõrge Weroli plaani minna
välisturgudele.
Kõrge lisas, et kellelgi pole praegu lihtne uutele turgudele minna. "Läti, Leedu turg on samamoodi täis nagu siin ning seal on samad tegijad ees, kes on siin Eestiski – Risso esindajad, pluss need keda Eestis pole," rääkis ta.
"Kui toode on soodne, siis ehk õnnestub. Kuid samas tekib küsimus mille arvelt soodne? Müügitöö paneb kõik paika," kommenteeris Kõrge Weroli Tehaste plaani suurendada toiduõli müüki Lätis, Leedus ja Soomes.
"Kui Werol tahab kasumlikult müüa, kas ta suudab ka konkurentsivõimeliselt müüa – hind läheb kõrgeks. Välispartnerid on imestanud, et kuidas nad on siiani suutnud nii odava hinnaga müüa," lisas Interaltuse tegevjuht.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Toiduõlitootja AS Werol Tehased loodab
aasta lõpuks suurendada oluliselt oma müüki Lätis, Leedus ja Soomes, ütles
ettevõtte suuromanik Rein Kilk.
Erinevaid toiduõlisid on palju, uue
toote müüki võtmine sõltub eristuvusest ning
turundustegevusest, kommenteeris Rimi turundus- ja
kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja Weroli plaani minna oma toiduõliga
välismaale.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.