8 juuni 2009
Jaga lugu:

Rimi: uus toiduõli peaks tugevalt eristuma

Erinevaid toiduõlisid on palju, uue toote müüki võtmine sõltub eristuvusest ning turundustegevusest, kommenteeris Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja Weroli plaani minna oma toiduõliga välismaale.

"Kõik tooted, mida Rimile pakutakse lähevad sortimendikomisjoni, süsteem on sama nii Eestis, Lätis kui ka Leedus," selgitas Mägioja uue toote müüki võtmise põhimõtteid. Ta lisas, et kauplustekett on uutele toodetele pidevalt avatud, et esindatud oleksid erinevad hinnakategooriad, võimalikud maitse variatsioonid või kvaliteeditasemed.

"Kui õlidest rääkida, siis peavad esindatud olema kas odavad või kallid ning erinevad sordid, kas rapsiõli, oliiviõli, taimeõli, pähkliõli, seesamiseemneõli. Rapsiõlisid on meil mitmeid – Olivial, Oiliol, Rissol, tootjaid on päris palju," rääkis Mägioja.

Toote müügilettidele jõudmine sõltub sellest, mille alusel toode eristub oma konkurentidest, kas see on hind, kvaliteedi maitseomadused, kas see on midagi muud, lisas ta. "Sortimendikomisjoni liikmeid tuleb veenda, et see toode hakkab müüma. Kui tootel pole ühtegi sellist omadust, miks klient teda ostma peaks, siis loomulikult pole sellel tootel eriti pikka eluiga," tõdes Mägioja ja lisas, et kui tootjal potentsiaalset klienti pole, siis jääb see lihtsalt välja.

"Õlisid on tegelikult palju – uus toode peab olema tugev. Sõltub palju ka sellest, mida Werol plaanib ette võtta turundustegevuses," sõnas Mägioja.

Rimil on Baltimaades kokku 241 kauplust, neist sada Lätis, 65 Leedus ja 76 Eestis.

Jaga lugu:
Seotud lood
TÖÖSTUSUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad tööstusuudised igal nädalal enda postkasti.

Tööstusuudised.ee toetajad:

Harro Puusild
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24harro@toostusuudised.ee
Hedi Meigas
Hedi MeigasSündmusedTel: 5384 5159hedi.meigas@aripaev.ee
Rain Jüristo
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077rain.jyristo@aripaev.ee