Tallinna Masinaehitustehase peadirektor
Vadim Martõnov ütles Delovõje Vedomostile, et raskest seisust oli pankrot ainus
väljapääs.
"Tingimustes, kus tellimusi pole, ei ole võimalik töötada, seetõttu otsustasime, et on vaid üks väljapääs - pankrot," oli Martõnovi lühikommentaar.
Kuigi tehas asub füüsiliselt Tallinnas, viis firma aprilli alguses oma juriidilise aadressi üle Raplasse. Martõnovi sõnul olid põhjuseks Tallinna pikad kohtujärjekorrad, Pärnus aga oli pankrotti võimalik algatada tunduvalt kiiremini.
Kui suured on tehase võlad, ei soovinud Martõnov avaldada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pärnu maakohus kuulutas eile, 20. mail kell 11 välja Levadia kontserni kuuluva TMT Groupi pankroti ja määras pankrotihalduriks Kauri Rattuse.
Levadia kontserni omanikuks on suurärimees Viktor Levada. TMT Group võlgnes märtsi algul oma töötajatele kahe kuu palga.
Seotud lood
Harju maakohus algatas 2. veebruaril Baltimaade ühe suurema metallitöötleja OÜ Levadia Metall saneerimismenetluse, mida omanik Viktor Levada põhjendab sooviga kaitsta end SEB vastu.
"Kui Venemaa majandusseis paraneb ja saame
tellimusi, jätkame tootmist ka tulevikus,” ütles Levadia Group OÜ president ja
omanik Viktor Levada.
Pärnu maakohus kuulutas eile, 20. mail kell
11 välja Levadia kontserni kuuluva TMT Groupi pankroti ja määras
pankrotihalduriks Kauri Rattuse.
2025. aastal jõustuv mootorsõidukimaks sunnib paljusid ettevõtteid oma autoparki ümber hindama ning otsima uusi, kuluefektiivsemaid lahendusi. Üheks praktiliseks alternatiiviks on Eesti haagisetootja Brentex OÜ haagised, mis on täiustunud platvormhaagiste seeriaga. Uus platvormhaagiste seeria ühendab endas tugeva konstruktsiooni, nutika disaini ja põhjamaade tingimustele vastava vastupidavuse.