Teisipäeval tegi toornafta maailmaturuhind
suurima kukkumise viimase 17 aasta jooksul ning odavnemine jätkus eilegi,
kirjutas Kauppalehti.
"Toornafta hinna alanemine mõjutab kütuste hindu Soomes, kui nafta hinnad püsivad all veel mõne päeva. Kui nafta hind hakkab siiski üles ja alla liikuma, ei pruugi tarbijahinnad sellele ülemäära reageerida, sest turud on ebakindlad ja närvilised," lausus Soome nafta- ja gaasiliidu juht Jarmo Nupponen.
Teisipäeval maksis naftabarrel maailmaturul 138 dollarit, aastaga on hind kasvanud pea poole võrra. Isegi veel juuli algul maksis naftabarrel 147 dollarit.
„Põhjust, miks nafta peaks olema nii kallis, pole,“ sõnas Nupponen, „USAs vähenes sel suvel esimest korda nii 20 aasta jooksul bensiinitarbimine, aga seda ei ole veel näha kütusehinna languses.“
Nuppose sõnul on hindade alanemiseks mitmeid põhjuseid. Ta loetleb USA kinnisvarakrahhi, Brasiilia kütusetööliste streigi lõpp ning Nigeeria üldise olukorra paranemist.
Ühes naftabarrelis on 159 liitrit toornaftat.
Seotud lood
Eesti kütusemüüjad ei soovi tarbijale
odavat kütusehinda lubada, sest olukord maailma naftaturul on ebaselge.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.