Eesti kütusemüüjad ei soovi tarbijale
odavat kütusehinda lubada, sest olukord maailma naftaturul on ebaselge.
"Viimastel päevadel on toornafta hind maailmaturul kõikunud nii üles kui alla. Teisipäeval toimus 17 aasta suurim ühekordne hinnalangus, kuid hetkel pole veel selge, kas langus jätkub või järgneb sellele taas tõus," kommenteeris Statoili kontseptsioonijuht Kai Realo Kauppalehti kütuse odavnemist lubavat artiklit.
"Toodete jaemüügihindades toimuvad muudatused niipea, kui soodsamast toornaftast hakatakse tootma mootorikütuseid ning seeläbi langeb ka Statoili poolt sisseostetavate toodete omahind. Millal ja kuidas mõjutab toornafta hinnamuudatus mootorikütuste hindu Eestis, on hetkel veel keeruline prognoosida," lisas ta.
Neste Eesti peadirektor Indrek Kaju kommenteeris teemat lühidalt, et nemad tuleviku hinnamuutustest ette ei teata. "Ja me ei prognoosi ka," lisas ta napisõnaliselt.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Teisipäeval tegi toornafta maailmaturuhind
suurima kukkumise viimase 17 aasta jooksul ning odavnemine jätkus eilegi,
kirjutas Kauppalehti.
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.