Reedel avab Kristiine Kaubanduskeskuses
uksed esimene Euroopa moebrändi New Yorker kauplus.
Balti riikidesse laienes New Yorker 2006. aastal, mil avati esimene pood Lätis ning tänaseks on Riias neli kauplust. 2006. aasta novembris laieneti Leetu, kus pärast aastast tegevust on avatud viis New Yorkeri rõivapoodi.
Käesoleval aastal on New Yorker olnud väga aktiivne tegevuse laiendamises. 2007. aasta jooksul on lisaks Eestile sisenetud neljale uuele turule, milleks on Rootsi, Saudi-Araabia, Serbia ja Prantsusmaa. New Yorkeril on tänaseks 20 riigis ühtekokku 571 poodi. Esimene pood avati 1971. aastal Põhja-Saksamaal asuvas Flensburgi linnas.
New Yorkeri eripäraks on, et tegu on ühendava nimega erinevatele rõivabrändidele. Nimistust tuntum ja menukaim on fishbone. Lisaks on esindatud sellised brändid nagu amisu, smog, censored ja accessoires.
New Yorkeri brändi peamiseks suunaks on noorte mood (Young Fashion), sportlikud ning vabaajarõivad trenditeadlikule sihtrühmale. Lisaks on New Yorkeril ka oma aksessuaari- ning pesusari. Hiljutise turu-uuringu kohaselt Saksamaal on New Yorker noorte seas kümne eelistatuima rõivabrändi hulgas.
Disain, tootmine ja turundustöö toimub ettevõtte peakorteris Braunschweigi linnas Saksamaal. Keskne logistika, efektiivne võrgustiku jaotus ja horisontaalne hierarhia on faktorid, mis lubavad New Yorkeril oma kaupa turul edukalt positsioneerida ja reageerida muutustele paindlikult.
New Yorker pakub oma Euroopa harudes täis- ja poolekohaga tööd ligi 10 000 inimesele, kes teenindavad iga kuu ühtekokku üle nelja miljoni kliendi. New Yorker on tänu tugevale arengule viimastel aastatel suurendanud tulusid. 2006. aasta detsembris ületas New Yorkeri kogukäive miljon eurot.
New Yorkeril on tänaseks 20 riigis ühtekokku 571 poodi. Esimene pood avati 1971. aastal Põhja-Saksamaal asuvas Flensburgi linnas.
Seotud lood
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.