Eesti Statoili peadirektor Helle
Kirs-Toiger ütles aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et selle aasta
lõpuks saab Statoili sooduskaartiga hinnaalandust ka Lätis ja Leedus.
Küsimusele, kas kunagi hakkab Statoili Extra klendikaart kehtima kõigis maailma Statolides, vastas juht nii: "Hiljemalt selle aasta lõpuks kehtib Statoil Extra kaart näiteks Lätis ja Leedus. Skandinaavia riikidega ühtse erakliendi lojaalsusprogrammi väljatöötamine on turgude erisuste tõttu hetkel veel kauge tulevik. Firmaklientidele pakub Statoil juba aastaid rahvusvahelist Routex krediitkaarti," kommenteeris Kirs-Toiger.
Teine lugeja kurtis, et Statoili püsikliendi programm on suhteliselt vähe soodustust andev. Võrreldes konkurentidega on Statoilis kütus kallim ja kui rakendada sellele isegi -30 senti liitrilt, siis ikkagi tuleb kallim. Kirs-Toiger vastas, et täisteenindus- ja automaatjaamades müüdavate kütuste hinnavahe on keskmiselt 25 senti liitrilt, Statoil Extra lojaalsusprogrammiga on Kuldtaseme soodustus 35 senti liitrilt, mis on soodsaim hinnapakkumine Eesti kütuseturul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Eesti Statoili peadirektor Helle
Kirs-Toiger ütles aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et Eesti
tarbijat on ees ootamas hindade kallinemine juba lähiajal.
Eesti Statoili peadirektor Helle
Kirs-Toiger ütles aripaev.ee lugejate küsimustele vastates, et süüdistus
kartellikokkuleppes on ausale äriettevõttele midagi sarnast nagu süütu inimese
süüdistamine mõrvas.
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.