Saku Õlletehas on lõpuks välja töötanud
toote, mis sobib ka soomlastele. Märtsis turule tulnud Saku Kuld on saanud
üllatavalt hea vastuvõtu.
Paar kuud pärast turuletulemist on läbi müüdud juba suur osa kogu aastaks plaanitud kogustest, kirjutas Soome majandusportaal kauppalehti.fi.
"Hindasime varem, et kogu Saku Kulla aastane müük võiks olla ligi 300 000 liitrit, kuid praeguseks oleme juba jõudmas 200 000 liitri piirile. Usun, et müük ületab juba sel aastal 500 000 liitrit," ütles Saku Õlletehase juht Irek Smaga.
1998. aastast Soome turul tegutsenud Saku Õlletehase müük ei ole varem nii häid tulemusi näidanud. 2004. aastast aga hakkas ettevõte tegema koostööd Sinebrychoffiga ja sellega on Saku Soomes turuosa kasvatanud.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Smaga sõnul ongi Saku Kulla müügiedu taga suurel määral just juba valmis jaotusvõrku pääsemine. Saku loodab, et turupositsiooni saab järgmisest aastast veelgi suurendada, sest siis pääsevad Saku tooted müügile Alko kauplusteketti. Järk-järgult alustatakse ka müüki restoranides-baarides.
Saku Kullast tehti Soome turu jaoks spetsiaalne eriversioon. Kui Eestis müüdava õlle alkoholisisaldus on 5,2%, siis soomlastele müüakse 4,5% õlut.
Seotud lood
Saku Õlletehase kokteilisari Sin on
uuringufirma AC Nielseni andmetel tänavusel hooajal endale haaranud turuliidri
positsiooni.
Saku Õlletehase esimese kvartali maksude-eelne
kasum hüppas aastataguselt 9,8 miljonilt kroonilt 25 miljoni kroonini, teatas
firma börsile.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.