Saku Õlletehase kokteilisari Sin on
uuringufirma AC Nielseni andmetel tänavusel hooajal endale haaranud turuliidri
positsiooni.
Saku pudeldatud premium-segmendi jookide müük on selle aasta esimese nelja kuuga kasvanud 94%. Sin'i jookidesari moodustab praegu 33% kohalikust kokteiliturust, teatas ettevõte. Saku loodab turuosa veelgi kasvatada, tuues müügile veel ühe populaarse kokteili - Sex on the Beachi.
"Tööstuslikud kokteilijoogid on alati lahjemad ning mugavad serveerida. Erinevalt baarmeni poolt valmis segatud kokteilist on Sin Sex on the Beach nõrgalt gaseeritud ning madalama alkoholisisaldusega," iseloomustas toodet Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp. "Loodame, et troopikasaartelt pärit kokteilijook saab Eestis ka väärilise suve."
Tänavusel hooajal on Saku Õlletehase oluliseks investeeringuks tootearenduskeskuse väljaarendamine koos laboriseadmete ning koolitatud ekspertidega, mille eesmärgiks on luua uusi retsepte ning tootesarju nii Eesti, Läti kui ka Leedu joogituru tarvis. Saku tootearenduskeskuses on välja töötatud Sin'i kokteilijoogid, uuenduslikud õllejoogid Dlight ning Vichy jäätee kui ka Viva Freshi maitseveed, mida müüakse kasvava trendiga kolmes Balti riigis.
Saku Õlletehas on Eesti vanim joogitootja, mille aastal 1820 asutas Karl Friedrich von Rehbinder.
Seotud lood
Saku Õlletehas on lõpuks välja töötanud
toote, mis sobib ka soomlastele. Märtsis turule tulnud Saku Kuld on saanud
üllatavalt hea vastuvõtu.
Saku Õlletehase esimese kvartali maksude-eelne
kasum hüppas aastataguselt 9,8 miljonilt kroonilt 25 miljoni kroonini, teatas
firma börsile.
ESG juhtimine on vajalik nii suurettevõtetele kui ka väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele. ESG eesmärke, strateegiaid, arengut ja raporteid küsivad partnerid, kliendid, pangad ja regulaatorid. Kuidas ESG abil oma riske ja võimalusi leida?