Autor: Agnes Ojala • 6. juuli 2007

Saku haaras kokteilituru liidrikoha

Saku Õlletehase kokteilisari Sin on uuringufirma AC Nielseni andmetel tänavusel hooajal endale haaranud turuliidri positsiooni.

Saku pudeldatud premium-segmendi jookide müük on selle aasta esimese nelja kuuga kasvanud 94%. Sin'i jookidesari moodustab praegu 33% kohalikust kokteiliturust, teatas ettevõte. Saku loodab turuosa veelgi kasvatada, tuues müügile veel ühe populaarse kokteili - Sex on the Beachi.

"Tööstuslikud kokteilijoogid on alati lahjemad ning mugavad serveerida. Erinevalt baarmeni poolt valmis segatud kokteilist on Sin Sex on the Beach nõrgalt gaseeritud ning madalama alkoholisisaldusega," iseloomustas toodet Saku Õlletehase turundusdirektor Karin Sepp. "Loodame, et troopikasaartelt pärit kokteilijook saab Eestis ka väärilise suve."

Tänavusel hooajal on Saku Õlletehase oluliseks investeeringuks tootearenduskeskuse väljaarendamine koos laboriseadmete ning koolitatud ekspertidega, mille eesmärgiks on luua uusi retsepte ning tootesarju nii Eesti, Läti kui ka Leedu joogituru tarvis. Saku tootearenduskeskuses on välja töötatud Sin'i kokteilijoogid, uuenduslikud õllejoogid Dlight ning Vichy jäätee kui ka Viva Freshi maitseveed, mida müüakse kasvava trendiga kolmes Balti riigis.

Saku Õlletehas on Eesti vanim joogitootja, mille aastal 1820 asutas Karl Friedrich von Rehbinder.

Jaga lugu
Toostusuudised.ee toetajad:
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudised.ee toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077