Venemaa toornaftajuhe Leetu on nii kulunud,
et seda ei saa enam kasutada, asendusjuhe aga ei pruugi enam Leedut läbida,
vahendas Bloomberg Vene ajalehte Kommersant.
Venemaa sulges juhtme eelmisel aastal pärast naftaleket. Veebruaris teatas Leedu valitsus, et remonditööd peaksid olema lõpetatud, ning nimetas tööde viibimist poliitiliseks mänguks.
OAO Transneft, mis on Venemaa naftajuhtmemonopol, alles kaalub, kas juhe taastada. Nii väitis eelmisel nädalal Transnefti juht Semjon Vainštok.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Poola energiatöösturite andmetel võivad varsti
jätkuda Vene naftatransiidi monopoli Transnefti tarned Mazeikiu
rafineerimistehasesse.
Rumeenia, Serbia, Horvaatia, Sloveenia, Itaalia ja
Euroopa Liidu esindajad allkirjastasid kokkuleppe naftajuhtme rajamiseks Mustast
merest Itaaliani.
Edelaraudtee, Go Tracki, Instry, Saksa Automaatika ja Siemensi koostöö on toonud Eesti raudteetaristusse märgatava uuenduslaine. Ühiseks eesmärgiks oli vananenud süsteemide väljavahetamine digitaalse vastu, et suurendada tõhusust, paindlikkust ja tulevikukindlust raudteel. Eesti inseneride kogukond lõi ohutustoote, millel on ametlik akrediteering teiste riikide sõltumatute ohutushindajate poolt.