• 12.04.07, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku: värskendav kogemus

"Värskendav kogemus," see on uus Saku tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi enamat kui lihtsalt õlu."
Saku õlletehase juhi Ireneusz Smaga sõnul keskenduvad nad endiselt kvaliteedile. "Samas oleme me ekstreemselt innovaatilised, ka igapäevaelus, sel aastal me oleme välja tulnud juba seitsme uue tootega," lisas Smaga.
Turundusdirektori Karin Sepa sõnul oligi see innovaatilisus üks põhjusi, mis vana traditsiooniline logo enam ei olnud sobilik. "Uus logo on olemuslikult nooremuslikum innovaatilisem, see on mõnus kaasaegne arendus Saku vanast logost," lisas ta.
Samaga sõnul töötati koos logoga välja ka uus strateegia, mille üks eesmärke on laieneda ka siidri, long dringi, vee jne muude jookide turul.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Uudised
  • 11.04.07, 08:57
Saku uus logo läheb maksma kuus miljonit
Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.
Uudised
  • 13.04.07, 11:39
Vaata pilte Saku uue logo tutvustamiselt
Saku Õlletehas tähistas eile Estonia kammersaalis uue logo kasutusele võtmist ja esitles uut firmastiili, mis väljendab väärilist uut ajastut Saku ajaloos.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.09.25, 16:54
Tark energiasalvestus muutub tööstuses hädavajalikuks
Uute taastuvenergiaallikate kasutuselevõtt, kasvav võrgukoormus ja kõikuvad elektrihinnad sunnivad ettevõtteid otsima paindlikke, töökindlaid ja kasumlikke viise oma energiatarbimise juhtimiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele