"Värskendav kogemus," see on uus Saku
tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi
enamat kui lihtsalt õlu."
Saku õlletehase juhi Ireneusz Smaga sõnul keskenduvad nad endiselt kvaliteedile. "Samas oleme me ekstreemselt innovaatilised, ka igapäevaelus, sel aastal me oleme välja tulnud juba seitsme uue tootega," lisas Smaga.
Turundusdirektori Karin Sepa sõnul oligi see innovaatilisus üks põhjusi, mis vana traditsiooniline logo enam ei olnud sobilik. "Uus logo on olemuslikult nooremuslikum innovaatilisem, see on mõnus kaasaegne arendus Saku vanast logost," lisas ta.
Samaga sõnul töötati koos logoga välja ka uus strateegia, mille üks eesmärke on laieneda ka siidri, long dringi, vee jne muude jookide turul.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul
välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.
Saku Õlletehas tähistas eile Estonia
kammersaalis uue logo kasutusele võtmist ja esitles uut firmastiili, mis
väljendab väärilist uut ajastut Saku ajaloos.
„Maailm liigub elektritarbimise suunas kiiremini kui kunagi varem – küsimus pole enam selles, kas, vaid selles, kuidas me seda teeme,“ ütles ABB Eesti sagedusmuundurite tehase inseneriosakonna juht Jaanus Karu Äripäeva raadio saates „Jätkusuutlik ja roheline“. Tema hinnangul kasvab elektritarbimine aastatel 2024–2034 enam kui kümme korda kiiremini kui teised energiaallikad. Aastaks 2050 on energiatarve hinnanguliselt 85% suurem kui praegu. See kasv tuleneb suuresti sellest, et elektrit kasutatakse järjest enam fossiilkütuste asemel – nii küttes kui ka transpordis,“ tõdes ta.