Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Saku uus logo läheb maksma kuus miljonit
Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul
välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.
Välja vahetatakse kogu korporatiividentiteet alates visiitkaardist kuni pubide õllekraanide kujunduseni. Õlletehase kommunikatsioonijuht Livia Kulmi sõnul on mõtted selles suunas liikunud juba paar aastat, kuid aktiivne töö algas eelmisel suvel, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Koos uue logoga toob Saku sellel nädalal turule ka uue Originaali 0,33-liitrises pudelis. Kokku läheb identiteedivahetus Sakule maksma üle 6 miljoni krooni, millest kolm miljonit moodustab uudse Originaali turule toomiseks mõeldud investeeringud.
Uue Saku kujunduse tegi Eesti reklaamiagentuur Division. Vana logo on Saku kasutanud 14 aastat.
Saku Õlletehas tähistas eile Estonia
kammersaalis uue logo kasutusele võtmist ja esitles uut firmastiili, mis
väljendab väärilist uut ajastut Saku ajaloos.
Soomes asuvas Sievi jalatsitehases toodetakse iga päev umbes 5500 paari jalanõusid. Äritegevus toimib hästi, kuid ülemaailmse konkurentsiga silmitsi seistes peab pidevalt olema valmis uuendusteks. Mis on see, mis aitab kindlustada tootmise tuleviku?