• 11.04.07, 08:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saku uus logo läheb maksma kuus miljonit

Saku õlletehas vahetab viie kuu jooksul välja kogu oma korporatiividentiteeti ja toob turule uue Originaali.
Välja vahetatakse kogu korporatiividentiteet alates visiitkaardist kuni pubide õllekraanide kujunduseni. Õlletehase kommunikatsioonijuht Livia Kulmi sõnul on mõtted selles suunas liikunud juba paar aastat, kuid aktiivne töö algas eelmisel suvel, kirjutas Eesti Päevaleht Online.
Koos uue logoga toob Saku sellel nädalal turule ka uue Originaali 0,33-liitrises pudelis. Kokku läheb identiteedivahetus Sakule maksma üle 6 miljoni krooni, millest kolm miljonit moodustab uudse Originaali turule toomiseks mõeldud investeeringud.
Uue Saku kujunduse tegi Eesti reklaamiagentuur Division. Vana logo on Saku kasutanud 14 aastat.

Seotud lood

Uudised
  • 13.04.07, 11:39
Vaata pilte Saku uue logo tutvustamiselt
Saku Õlletehas tähistas eile Estonia kammersaalis uue logo kasutusele võtmist ja esitles uut firmastiili, mis väljendab väärilist uut ajastut Saku ajaloos.
Uudised
  • 12.04.07, 11:22
Saku: värskendav kogemus
"Värskendav kogemus," see on uus Saku tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi enamat kui lihtsalt õlu."
  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.24, 18:50
Hääbuvas külakeses tegutsev pereettevõte kihutab raskuste kiuste edurindel
Soomes asuvas Sievi jalatsitehases toodetakse iga päev umbes 5500 paari jalanõusid. Äritegevus toimib hästi, kuid ülemaailmse konkurentsiga silmitsi seistes peab pidevalt olema valmis uuendusteks. Mis on see, mis aitab kindlustada tootmise tuleviku?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele