Eesti tarbijate madal kindlustunne ja vähenev ostujõud on viinud kohaliku joogitööstuse kampaaniapõhisesse ellujäämisrežiimi, ütles Eesti Toiduainetööstuse Liidu juhataja Sirje Potisepp.
Foto: Raul Mee
Eesti tarbijate madal kindlustunne ja vähenev ostujõud on viinud kohaliku joogitööstuse kampaaniapõhisesse ellujäämisrežiimi. Tootmismahu tagavad eksportturud, kus on saavutatud märkimisväärne edu ja võib öelda, et Eestis toodetud joogid on kättesaadavad igas ajavööndis.
Tootmisettevõtted seisavad silmitsi üha keerukamate nõudmistega: tellimuste tähtajad lühenevad, kvaliteedistandardid karmistuvad ja kuluefektiivsuse vajadus kasvab. Globaalsed tarneahelad ja digitaliseerimine sunnivad otsima viise, kuidas tagada sujuv tootmine ja andmepõhine juhtimine.