• 21.08.25, 08:02

Orkla müüb Põltsamaa tehase ja kaubamärgi. Juht: “Huvilisi on nii põhja kui lõuna poolt”

Orkla Eesti otsib Põltsamaa kaubamärgile ja tehasele uut omanikku ning loodab lepinguni jõuda juba tänavu aasta lõpuks.
Orkla keskendub edaspidi rohkem suurematele tootegruppidele nagu Felixi kastmed ja Kalevi kommid.
  • Orkla keskendub edaspidi rohkem suurematele tootegruppidele nagu Felixi kastmed ja Kalevi kommid.
  • Foto: Andres Haabu
Teisipäeval said kõik Põltsamaa töötajad teate, et tehas ja kaubamärk lähevad müüki.

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.25, 15:09
Orkla Põltsamaa tehas läks ajutiselt üle 4-päevasele töönädalale
“Oleme analüüsinud tööprotsesse ja otsustasime Orkla Eesti Põltsamaa tehase ajutiselt üle viia 4-päevasele töönädalale alates veebruarist kuni juunini”, ütles Orkla personalidirektor Krista Laever.
Uudised
  • 06.06.24, 11:13
Kaido Kaare: tootmismahtude vähenemine toob tööstusesse struktuurseid muutusi
Mahtude vähenemine toob kaasa struktuursed muutused tööstusettevõtetes – see on kõige valusam koht, mille välja tooksin, ütleb Orkla Eesti juht Kaido Kaare.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:39
Majandusekspert Valeria Kiisk: Eesti majandus vajab eksporti, kuid eksport vajab kindlat riskijuhtimist
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele