Balsnack alustab eksporti Costa Ricasse ja plaanib USAs suurt kasvu
Kodumaine snäkitootja Balsnack viib Eesti kartulivahvli uue sihtriigina Costa Ricasse ning plaanib suurt müügikasvu USA turul. Ettevõtte toodang on tänaseks jõudnud juba rohkem kui 60 riiki üle maailma.
Eesti kartulivahvel jõuab Ameerikas paljudele turgudele.
Foto: Balsnack
“Potentsiaalsete sihtriikide külastused ja aktiivne osalemine messidel loovad väärtuslikke ärikontakte, mis on nüüd avanud meile ukse ka eksootilisele Costa Rica turule," selgitas Balsnacki ekspordijuht Marko Utsar.
Tallinna külje all tegutsev Balsnack on üks neid Eesti toidutootjaid, kes vaatamata valdkonna keerukusele ja väikesele koduturule suudab üha enam kanda kinnitada rahvusvahelisel areenil. Kartulivahvlite ja popkorniga on jõutud nii Rootsi ja Soome kui ka Jaapanisse ja Saudi Araabiasse.
Kartulikrõpsude ja snäkkide tootja Balsnack on Saudi Araabias sõlminud mitu lepingut ja jõudmas kolme poeketti, kuid seisab seejuures silmitsi mitme konkurendiga, kelle hulgas on ka lätlaste ettevõte.
Eesti toiduainetööstusi külastas Saudi Araabia suuremate kaubanduskettide äridelegatsioon. Eesti toojad loodavad oma tooteid varsti näha Saudi Araabia poelettidel.
Messil oma tooteid tutvustades pead sa esiteks silma paistma, teiseks kliendile meelde jääma, rääkis snäkitootja Balsnack arendusjuht ning juhatuse liige Reigo Rusing konverentsil Industry 5.0 ettevõtte turundusnippe tutvustades.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.