Leiburi turundusjuht Kristel Remmel kinnitas, et brändiuuenduse puhul oli oluliseks võtmesõnaks jätkusuutlikkus. Leiburi uued pakendid on väiksemad, vähema värviga ning valmistatud kilest, mis on paremini käideldav. Kasutatakse vähem pakendimaterjali ja kilet. Samuti on tootepakenditel trükitud pinda maksimaalselt 50% ning kasutatakse vaid kuni nelja trükivärvi.
Tarbijate madal ostujõud, jätkuv palgatõus ning toormehindade kasv on toiduainetööstuste peamised mured. Riigilt toetust ei taheta, kuid avaliku sektori kulud võiks küll alla tuua, leiavad vastuses Tööstusuudiste arvamusliidrite küsitlusele Premia TKH juhataja Aivar Aus ning E-Piima juht Jaanus Murakas.
Enam kui kümnendi Leiburi pagaritööstust vedanud Asso Lankots jõudis raskemad ja ebapopulaarsemad otsused ära teha ning annab nüüd teatepulga uuele tegevjuhile üle rahuliku südamega.
Eesti vanim leivaküpsetaja Leibur lõpetas selle aasta alguses oma tootmishoone kütmisel maagaasi kasutamise ja läks üle peamiselt kohalikust taastuvast biomassist toodetavale Utilitase kaugküttele.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.