Vahuveini ja alkoholivabade jookide tootja City Cider, mis Eestis tegutseb kaubamärgi Mull all, on sisenemas 51 miljoni elanikuga Lõuna-Korea turule.

- City Cider tiim, keskel Lauri SIld. Foto: City Cider
Lõina-Koreasse tahab ettevõte müüa aastas 300 000 pudelit oma jooke. Järgmiseks sihiks on Jaapani turg. Ettevõtte juht Lauri Sild rääkis Ettevõtluse ja Innovatsiooni SIhtasutuse ekspordikirjas, et Aasia turg on Eesti ettevõtetele perspekriivikas. Esitaks inimeste arvu poolest, aga mitte ainult. „Seal on väga palju inimesi, kes hindavad põhjamaist puhast toitu ja jooki ja kelle ostujõud on kõrge,“ selgitas Lauri Sild.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad ekspordivad Aasiasse üha enam puitmaju ja moodsat tehnoloogiat, räägiti konverentsil «Big in Asia».
Dubais rahvusvahelisel toidumessil Gulfood 2024 innovatsiooniauhindade jagamisel võitis tervisetoodete kategoorias peaauhinna kaerajooki tootev YOOK.
Eesti vanima järjepidevalt toodetava mineraalvee tootja Värska Originaali nõukogu esimees Urmas Jõgeva ei viiks tehast kuhugi mujale ka siis, kui see võimalik oleks. Kaugus on suhteline, arvab ta.
Inseneri- ja arhitektuuribüroo Amhold ASi ja Euroopa juhtiva ventilatsiooniettevõtte Lindab ASi pikaajalise koostöö tulemusena valmis hiljuti Jõelähtme valda Iru külla tühjale jäätmaale Trumpfi fiiberlasertehnoloogia võimekusega tootmiskompleks.