Lõina-Koreasse tahab ettevõte müüa aastas 300 000 pudelit oma jooke. Järgmiseks sihiks on Jaapani turg. Ettevõtte juht Lauri Sild rääkis Ettevõtluse ja Innovatsiooni SIhtasutuse ekspordikirjas, et Aasia turg on Eesti ettevõtetele perspekriivikas. Esitaks inimeste arvu poolest, aga mitte ainult. „Seal on väga palju inimesi, kes hindavad põhjamaist puhast toitu ja jooki ja kelle ostujõud on kõrge,“ selgitas Lauri Sild.
Eesti vanima järjepidevalt toodetava mineraalvee tootja Värska Originaali nõukogu esimees Urmas Jõgeva ei viiks tehast kuhugi mujale ka siis, kui see võimalik oleks. Kaugus on suhteline, arvab ta.
Uute taastuvenergiaallikate kasutuselevõtt, kasvav võrgukoormus ja kõikuvad elektrihinnad sunnivad ettevõtteid otsima paindlikke, töökindlaid ja kasumlikke viise oma energiatarbimise juhtimiseks.