Eesti Meretööstuse Liidu (MERLI) arendusnõunik Anni Hartikainen valiti meretööstuse rahvusvahelise esindusorganisatsiooni ICOMIA (International Council of Marine Industry Associations) juhatuse liikmeks.
- Eesti Meretööstuse Liidu arendusnõunik Anni Hartikainen. Foto: ICOMIA
“ICOMIAsse kuulumine on märk sellest, et riigis on tõsiseltvõetav meretööstus. MERLI ühendab ettevõtteid, kes pakuvad Eesti oskusteabel põhinevaid meretööstustooteid ja teenuseid,” kommenteerib Anni Hartikainen Eesti Meretööstuse Liidu liikmelisust ICOMIAs.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti meretööstusel on kolm olulist vajadust, millele tuleks tähelepanu pöörata, märgivad Eesti Meretööstuse Liidu arendusnõunik Anni Hartikainen ja juhatuse liige Peeter Sääsk.
Innovatsioon merenduses toob kaasa selle, et üha enam tööd tehakse laevaparda asemel ära kaldapealsest juhtimiskeskusest. Isesõitvate robotlaevade igapäevaliikluseni on aga veel aega, tõdeti Riigilaevastiku lahtiste uste päeval toimunud vestlusringis.
Eesti väikelaevatööstusele on võimalusterohkeimaks nišiks keerukad, tellija soovidele kohandatud veesõidukid, mis valmistatakse ainukordsena või väikeseeriana, tõdeti Eesti Meretööstuse Liidu visiooniseminaril.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja uurige lähimas Opeli esinduses ise järele. Lisaks leiate sealt teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.