• 03.10.23, 10:09

Robotlaevade areng: tulevikus võib laevakapten kaldale jääda

Innovatsioon merenduses toob kaasa selle, et üha enam tööd tehakse laevaparda asemel ära kaldapealsest juhtimiskeskusest. Isesõitvate robotlaevade igapäevaliikluseni on aga veel aega, tõdeti Riigilaevastiku lahtiste uste päeval toimunud vestlusringis.
Riigilaevastiku lahtiste uste päeval toimunud vestlusringis arutleti merenduse tuleviku üle.
  • Riigilaevastiku lahtiste uste päeval toimunud vestlusringis arutleti merenduse tuleviku üle.
  • Foto: ROBERT MARKUS LIIV
Vaevu aastajagu tegutsenud Riigilaevastikul on ülesandeid rohkem kui hoida ja hallata 300-st alusest koosnevat laevaparki. Riigilaevastiku peadirektori Andres Laasma kinnitusel seisab maailma merendus muutuste lävel ja Eestil võiks edasi sammuda esimeste seas. „Võimekus ehitada maailmatasemel meretransporti on meie riigil juba praegu olemas, kuid peame mõtlema kaugemale,“ ütles ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.11.25, 14:39
Sihtriikide messidel osalemine on allhanketööstuse ellujäämise küsimus
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele