Ühendkuningriigi ja Saksamaa tarbijate uuring näitas, et enamik ostjaid eelistab osta hügieenitooteid, mis on pakendatud papp-pakenditesse.

- Uuring näitas, et tarbijad eelistaksid puhastusvahendeid, mis on pakendatud pappi, mitte plasti.
- Foto: Julia-Maria Linna
Rahvusvahelise haardega pakenditootja Elopaki tellitud uuringu tulemuste kohaselt eelistaksid 65-56% vastajatest pesupehmendeid, pesupulbreid ja ka vedelaid pesuvahendeid ostes papp-, mitte plastpakendeid. Ligi 57% vastajatest eelistaks papp-pakendit ka seebi, puhastusvahendite, vannitoa ja nõudepesuvahendite täitepakendite materjaline. Täitepakendeid kasutataks kodus plast-või klaaspakendite täitmiseks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui koroonaajal toimus meeletu pakkide saatmine ja vaja oli tohutult palju lainepappi, siis praeguseks on tootmismahud tagasi tõmmatud, ütleb Räpina Paberivabriku juht Kaur Palm.
Tetra Pak ja piimandusettevõte Valio toovad turule uue pakendile kinnitatud korgi, milles kasutatakse 30% ulatuses sertifitseeritud ringlussevõetud polümeere. Kork on esimene omataoline Põhja-Euroopa turul.
Tetra Pak ja Stora Enso investeerisid ligikaudu 29 miljonit eurot Poolas tegevust alustava kasutatud joogipakendite ümbertöötlemise tehasesse.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?