Uuring näitas, et tarbijad eelistaksid puhastusvahendeid, mis on pakendatud pappi, mitte plasti.
Foto: Julia-Maria Linna
Rahvusvahelise haardega pakenditootja Elopaki tellitud uuringu tulemuste kohaselt eelistaksid 65-56% vastajatest pesupehmendeid, pesupulbreid ja ka vedelaid pesuvahendeid ostes papp-, mitte plastpakendeid. Ligi 57% vastajatest eelistaks papp-pakendit ka seebi, puhastusvahendite, vannitoa ja nõudepesuvahendite täitepakendite materjaline. Täitepakendeid kasutataks kodus plast-või klaaspakendite täitmiseks.
Kui koroonaajal toimus meeletu pakkide saatmine ja vaja oli tohutult palju lainepappi, siis praeguseks on tootmismahud tagasi tõmmatud, ütleb Räpina Paberivabriku juht Kaur Palm.
Tetra Pak ja piimandusettevõte Valio toovad turule uue pakendile kinnitatud korgi, milles kasutatakse 30% ulatuses sertifitseeritud ringlussevõetud polümeere. Kork on esimene omataoline Põhja-Euroopa turul.
Eesti tööstusettevõtted otsivad tööd ja tellimusi, kuid paljud teevad seda valest kohast – kontorist. Tegelikkuses on üks osa järjepidevast müügistrateegiast erialamessidel osalemine, sest see hoiab ettevõtte konkurentsis ja usaldusväärsena.