• 03.11.23, 11:30

Stockmanni müügidirektor tootjatele: tootel peab olema lugu

Tootel peab olema lugu ja põhjus, miks tarnija seda meile pakub, rääkis Stockmanni müügidirektor Mairika Juhandi neljapäeval toimunud ostujuhtimise aastakonverentsil. Ta jagas soovitusi ja näpunäiteid, mida tasuks tarnijatel suhtluses Stockmanniga arvestada ja vältida.
Stockmanni müügidirektor Mairika Juhandi.
  • Stockmanni müügidirektor Mairika Juhandi. Foto: Marko Mummm
Stockmanni reeglid tarnijatele on suurte jaekettide tingimustega võrreldes mõnevõrra erinevad, selgitas Mairika Juhandi konverentsil. Juhandi sõnul ei koorma Stockmann oma tarnijaid liigselt lepingupunktidega ja suhtlemine on paindlik, aga seejuures on kaubamajal partneritele siiski ka väga selged ootused.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele