HD Hyundai kontserni kuuluv Lõuna-Korea laevaehitusgigant investeerib Elcogeni 45 miljonit eurot, mis võimaldab Eesti ettevõttel muu hulgas ehitada uue 360megavatise tootmisvõimsusega kütuseelementide tehase.
HD Hyundai tegevjuht Kisun Chung (vasakul) on veendunud, et strateegiline koostöö Elcogeniga on nurgakiviks jätkusuutlikumate energialahenduste väljatöötamisel. Fotol ka president Alar Karis, Eesti suursaadik Lõuna-Koreas Sten Schwede ja Elcogeni tegevjuht Enn Õunpuu.
Foto: Raigo Pajula/Presidendi kantselei
Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) tihendab Elcogeniga koostööd heitmevaba energiatootmise tehnoloogia ning rohevesiniku tootmise valdkonnas, investeering on jätkuks ettevõtete vahel jaanuaris sõlmitud teadus- ja arenduskoostööalasele lepingule, seisab pressiteates.
Rohelise vesiniku tootmise tehnoloogiat arendav Elcogen sõlmis koostööleppe Hyundai gruppi kuuluva ja ühtlasi maailma ühe suurima laevaehitajaga KSOE, et hakata arendama uuenduslikke rohelise vesiniku ja heitmevaba elektri tootmise süsteeme.
Tallinnas Ülemiste linnakus kütuseelemente tootev Elcogen sõlmis kokkuleppe Lõuna-Korea Uljini maakonna ja Next Energy Corporationiga Koreasse tehase ehitamiseks.
igus kui tuntud masinaehituslike komponentide tarnija on jõudsalt edasi arendanud võimekust robotlahenduste osas. Lineaarrobotite puhul pakutakse reeglina standardlahendusi, milleks on käigupikkused mõõtudes 2000 x 2000 x 1000 mm. Kuid siis esitas huvitava väljakutse ettevõte Metaprint, kes vajas rätsepalahendust tööalaga 4700 x 2600 x 900 mm.