Tallinna Toidumessi üheks eesmärgiks on tutvustada Eestis toodetud toitu. Selle vastu on üha suurem ka tarbijate huvi. „Aina rohkem küsivad ostjad poes toidu päritolu ja tootmisviiside kohta, nendes küsimustes aitab hästi orienteeruda Eesti vanim toidumärgis Pääsukesemärk,“ rääkis Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esimees Ants Noot Toidumessil. “
Äsja Pääsukesemärgiga pärjatud tooted läbisid edukalt testimise ja tootearenduses on seljataha jäänud pikk väljatöötamise periood. Mahemarmelaadi tootja Minna Sahver juht Siret Elmi sõnul on neil tänaste toodete saamiseks tulnud läbi käia 13-aastane arengutee.
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda andis toidumärgise „Tunnustatud Eesti toit“ ehk Pääsukesemärgi kaheksale Eestis toodetud toidutootele, nende hulgas oli ka Eesti Pagari uudistoode Peremehe Põrandaleib, mille esmatootmine oli samal nädalal.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.