Eesti tarbijad soovivad üha enam tarbida Eestis toodetud toitu, kuid mahetoidu osakaal on seni naabritest väiksem, kinnitavad toidutootjate esindajad.

- EPKK messiboks Toidumessil Foto: Juuli Nemvalts
Tallinna Toidumessi üheks eesmärgiks on tutvustada Eestis toodetud toitu. Selle vastu on üha suurem ka tarbijate huvi. „Aina rohkem küsivad ostjad poes toidu päritolu ja tootmisviiside kohta, nendes küsimustes aitab hästi orienteeruda Eesti vanim toidumärgis Pääsukesemärk,“ rääkis Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhatuse esimees Ants Noot Toidumessil. “
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Äsja Pääsukesemärgiga pärjatud tooted läbisid edukalt testimise ja tootearenduses on seljataha jäänud pikk väljatöötamise periood. Mahemarmelaadi tootja Minna Sahver juht Siret Elmi sõnul on neil tänaste toodete saamiseks tulnud läbi käia 13-aastane arengutee.
Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda andis toidumärgise „Tunnustatud Eesti toit“ ehk Pääsukesemärgi kaheksale Eestis toodetud toidutootele, nende hulgas oli ka Eesti Pagari uudistoode Peremehe Põrandaleib, mille esmatootmine oli samal nädalal.
Veebruaris tähistab 25. tegevusaastat tuleohutussüsteemide projekteerija, paigaldaja ja hooldaja Firetek OÜ, kes on tuleohutussüsteeme välja töötanud ning paigaldanud väga paljudele Eesti suurematele äriobjektidele. Ühe asutaja, ettevõtte juhi Georg Kanguri sõnul on nende eesmärk viia tuleohutus uuele tasemele ja võtta eksperdina osa sellealaste seaduste ning nõuete väljatöötamisest.