Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse tootmisjuhtide mediaan- ja keskmised palgad 2023. aasta 2. kvartalis maakondade lõikes. Andmetest selgub, et tootmisjuhtide keskmine palk on aastaga tõusnud pea 11%.

- Tootmisjuhtide üleriigiline keskmine palk kerkis teises kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10,8%.
- Foto: Pixabay
Palgaandmetest selgub, et 2. kvartalis teenisid suurimat keskmist palka Raplamaa tootmisjuhid. Lisaks vaatleme ka Ida-Viru maakonna, Harju maakonna, Valga maakonna, Järva maakonna, Lääne-Viru maakonna, Jõgeva maakonna, Pärnu maakonna, Põlva maakonna, Viljandi maakonna, Tartu maakonna ja Võru maakonna tootmisjuhtide palkasid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti andmetel töötleva tööstuse tootmisjuhtide mediaan- ja keskmised palgad 2023. aasta 1. kvartalis maakondade lõikes. Andmetest selgub, et 9 maakonnas on keskmine palk langenud, 5 maakonnas aga tõusnud.
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti palgarakenduse andmetel töötleva tööstuse tootmisjuhtide mediaan- ja keskmised palgad 2022. aasta 4. kvartalis maakondade lõikes. Andmetest selgub, et suurimat keskmist palka teenivad jätkuvalt Raplamaa tootmisjuhid, kuid suurima hüppe võrreldes 3. kvartaliga tegi Viljandimaa tootmisjuhtide keskmine palk.
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti palgarakenduse andmetel töötleva tööstuse tootmisjuhtide mediaan- ja keskmised palgad 2022. aasta 3. kvartalis maakondade lõikes.
Tööstusuudised.ee teeb ülevaate, millised on statistikaameti palgarakenduse andmetel töötleva tööstuse tootmisjuhtide mediaan- ja keskmised palgad 2022. aasta 2. kvartalis maakondade lõikes.
Muuga tööstuspark, mis asub Eesti suurima kaubasadama territooriumil, hõlmab 76 hektarit. Sadamasisene asukoht on atraktiivne nii Eesti kui ka väliskapitalil põhinevatele tootmisettevõtetele ning annab võimaluse vähendada transpordikulusid. Enamik krunte on juba kaetud eelkokkulepete või kavandatavate investeeringutega, kuid kahele viimasele vabadest kinnistutest ootab Tallinna Sadam pakkumisi avaliku konkursi korras hiljemalt novembri lõpuks.