India ja Korea on suured puidu ja puittoodete importijad, nii et ka Eesti tootjatel on võimalik nende arvelt oma turuosa suurendada. Nõuandeid jagab EASi ja KredExi ühendasutus.
Suur osa turule tulevatest uutest toodetest või teenustest lahendavad probleemi, mida tegelikult ei eksisteeri. Ühtlasi on see ettevõtte jaoks kõige kulukam viis testida toote edukust. Kuidas teha aga oluliselt varem kindlaks, mis toob edu ja mis mitte?
Alates 2022. aasta varasuvest on Iglucrafti müügimeeskonna kasutada uus ja kliendisuhete maailmas mängu muutev lahendus, mis võimaldab müüa väikemaju ja saunu edukamalt ja kliendisõbralikumalt üle kogu maailma.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.