Suur osa turule tulevatest uutest toodetest või teenustest lahendavad probleemi, mida tegelikult ei eksisteeri. Ühtlasi on see ettevõtte jaoks kõige kulukam viis testida toote edukust. Kuidas teha aga oluliselt varem kindlaks, mis toob edu ja mis mitte?

- Kaarel Oja on innovatsioonikonsultant ning strateegilise innovatsiooniagentuuri Quantitas asutaja.
- Foto: Marek Metslaid/erakogu
„Valdav enamus toote või teenuse lansseerijatest tegelikult ebaõnnestuvad – suurusjärgus 80%,“ sõnab kogenud innovatsioonikonsultant ning strateegilise innovatsiooniagentuuri Quantitas asutaja Kaarel Oja. Ta lisab, et ebaõnnestumine ei tähenda alati, et toode või teenus jääb turule tulemata, vaid ka seda, et sisenetakse ning jäädakse seejärel kas lihtsalt vinduma või ei saavutata seatud ärilisi eesmärke.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
EAS viib 13 Eesti ettevõtet ühisstendiga 13.-17. juunil Pariisis toimuvale kaitsetööstuse messile Eurosatory 2022.
EASi ja KredExi ühendasutus kutsub üles kõiki Ukraina sõjast tulenevalt otseselt ja kaudselt mõjutatud Eesti ettevõtteid andma teada oma probleemidest.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.