Eestidisainmööbli tootja Softrendi kodumööbli käive kasvas tänavu esimesel poolaastal võrreldes mullu sama ajaga 23%, aga järelmaksuga ostetud mööbli osakaal on kasvanud üle kahe korra.

- Softrend Groupi juhi Joonatav Vinkeli sõnul on mööbel tänavu kallinenud keskmiselt 15 protsenti.
- Foto: Softrend
Softrend Groupi juhi Joonatan Vinkeli sõnul on inimeste ostukäitumine muutunud eriti tuntavalt alates kevadest. „Sellist asja pole me enne näinudki, et inimesed soetavad nii pikalt kodumööblit ette. Kui näiteks diivani kättesaamise aeg on kuu-poolteist, siis tellivad paljud inimesed mööbli alles poole aasta pärast valmivasse korterisse praegu ette ära. Kardetakse, et järgmisel kevadel on kallim ja üritatakse raha inflatsiooni eest kaitsta,“ rääkis Vinkel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Disainmööbli tootja Softrendi käive kasvas mullu 34% enam kui 6,1 miljoni euroni, millest 35% müüdi Eestist välja. Softrendi mööblit tellisid näiteks Amazoni, Google’i ja Microsofti rahvusvahelised kontorid.
Venemaa alustatud sõja tõttu kadus mööblitootja Softrendi jaoks oluline vineer, mida nad olid seni toonud Venemaalt ja Valgevenest. Ootamatult leidis ettevõte asenduse Ukrainast, rääkis ettevõtte juht Joonatan Vinkel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?