Eestidisainmööbli tootja Softrendi kodumööbli käive kasvas tänavu esimesel poolaastal võrreldes mullu sama ajaga 23%, aga järelmaksuga ostetud mööbli osakaal on kasvanud üle kahe korra.
- Softrend Groupi juhi Joonatav Vinkeli sõnul on mööbel tänavu kallinenud keskmiselt 15 protsenti. Foto: Softrend
Softrend Groupi juhi Joonatan Vinkeli sõnul on inimeste ostukäitumine muutunud eriti tuntavalt alates kevadest. „Sellist asja pole me enne näinudki, et inimesed soetavad nii pikalt kodumööblit ette. Kui näiteks diivani kättesaamise aeg on kuu-poolteist, siis tellivad paljud inimesed mööbli alles poole aasta pärast valmivasse korterisse praegu ette ära. Kardetakse, et järgmisel kevadel on kallim ja üritatakse raha inflatsiooni eest kaitsta,“ rääkis Vinkel.
Seotud lood
Disainmööbli tootja Softrendi käive kasvas mullu 34% enam kui 6,1 miljoni euroni, millest 35% müüdi Eestist välja. Softrendi mööblit tellisid näiteks Amazoni, Google’i ja Microsofti rahvusvahelised kontorid.
Venemaa alustatud sõja tõttu kadus mööblitootja Softrendi jaoks oluline vineer, mida nad olid seni toonud Venemaalt ja Valgevenest. Ootamatult leidis ettevõte asenduse Ukrainast, rääkis ettevõtte juht Joonatan Vinkel Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.