Ökoloogiliste puhastusvahendite tootja Mulierese jaoks kujunes 2021. aasta edukaks: jõuti olulise verstapostini, kus peaaegu pool toodangust eksporditakse ning käive kasvas 41%. Eesti puhastusvahendeid eksporditakse juba enam kui 11 riiki, kaugeim neist Taiwan.

- "Esimesed indikatsioonid tooraine kallinemisest on juba kohale jõudnud," tõdes ettevõtte asutaja ja juhatuse esimees Karel Rüütli.
- Foto: Mulieres
„Mulierese esimene välisturg oli Soome, kus müük algas paralleelselt Eestiga. Täna on meil juba Soomes mitmeid kliente, sh K-Citymarketid, S-Marketid, Prismad ja ökopoed. 2022. aastal Kogutoodangust umbes 30% läheb põhjanaabrite juurde, kus keskkonnasõbralikke tooteid väga hinnatakse. Oleme Euroopa turul märgi maha saanud juba üle kümne riigiga ning sihime ka kaugemaid punkte,“ ütles ettevõtte asutaja ja juhatuse esimees Karel Rüütli.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Huvi looduslike ja allergiavabade toodete kasutamise vastu on turule toonud nii mõnegi väiketootja, kes esialgu enda tarbeks mõeldud tootekatsetustega jõuavad hiljem nii kohalikule kui välisturulegi.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?