Viljandis pakiautomaate ja -roboteid arendav Cleveron kaotas eelmisel aastal 80 protsenti käibest, kahjum ulatus mitme miljoni euroni.

- Arno Küti juhitav Cleveron tunnistab koroonapandeemia tugevat mõju, mis pärssis ettevõtte tulemusi.
- Foto: Andras Kralla
Äripäeva Infopanka laekunud majandusaasta aruanne näitab, et Cleveroni müügitulu vähenes 2020. aastal 13,1 miljoni euroni, kuigi aasta varem oli näitaja üle 66 miljoni. Rasket aastat ilmestab ka 2019. aasta 12,8 miljoni eurose puhaskasumi asendumine 5,3 miljoni eurose kahjumiga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?