Kuigi varakult saabunud kuum suvi võib joogitootjaid rõõmustada, varjutab muidu päikselist seisu alumiiniumpurkide nappus, mis sunnib ettevõtteid klaasi kasuks otsustama ja halvemal juhul sunnib ka leppetrahvi maksma.

- Neid, kes harjunud ostma jooke purgis, võib ees oodata halb üllatus – kogu Euroopat on tabanud purgipuudus.
- Foto: Liis Treimann
Saku Õlletehase juht Jaan Härms tõdes, et purgidefitsiidi tõttu on ettevõte pidanud ekspordimahte vähendama, et koduturgu vajalikus mahus teenindada. "Me oleme piiri peal, elame nii-öelda peost suhu," tõdes Härms, kelle sõnul kummitab joogitootjaid ka töötajate vähesus. Näiteks läheb ta ise neljapäeval vastu reedet tootmisüksusse öövahetusse.
A. Le Coqi juht Tarmo Noop tõdes, et alumiiniumpurkide vähesuses võib näha koroona mõju, sest horeca mahud liikusid üle jaesektorisse ning niisugust nõudlust, nagu nüüd, ei osanud keegi ette näha. Ka Härms märkis, et nõudluse taastumine on olnud väga kiire.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas Saku Õlletehas varusid juhib?
Saku Õlletehase juunikuu suurim mure on seotud euroalustega, sest puidutoorme kriis on vähendanud aluste saadavust ja tõstnud maikuuga võrreldes hinda koguni 50–60%, kirjutab Saku Õlletehase tootmisjuht Romet Roosme.
Majanduses valitsev ebakindlus sunnib paljusid ettevõtteid investeerimisplaane edasi lükkama, kuid sageli toovad just keerulistel aegadel tehtud nutikad otsused edu hetkel, kui turg taas kasvama asub. Õige hetke tabamiseks tuleb firma tegemistesse sügavam pilk heita, plaanid selgelt paika sättida ning õigel ajal õiged sammud astuda. Kuidas see täpsemalt käib ja kes ütleb, millal on just sinu äri jaoks see kõige õigem aeg?