OmaKing on messil väljas kahe brändiga: klassikalise OmaKinga ja modernsema TOKU-ga.
“Eelmisel aastal moodustas eksport 50% meie ettevõtte kogukäibest ja on nii ka püsinud viimased 10 aastat. Eesti kontekstis ei ole meil arvatavasti enam väga palju kasvuruumi ning nii tulebki keskenduda just ekspordile," ütles OmaKinga tegevjuht Liis Tillmann pressiteate vahendusel.
Ta lisas, et käesoleva aasta eesmärk on kasvatada eksporti 15-20%.
Hetkel müüb OmaKing oma tooteid nii Soomes, Lätis kui ka Leedus ja peamiselt erinevates marketites, mille puhul määrab paljuski müügivõimalused toodete hind. Ettevõtte suund on aga leida kliente kõrgema väärtusega toodetele.
Formex messilt loodab OmaKing saada Skandinaavia riikide positiivset vastuvõttu oma toodetele. Ettevõte loodab oma sussimudeleid tutvustada Põhjamaade turule ja koguda tagasisidet, kas need võiksid kõnetada ka inimesi teistest riikides. "Skandinaavia riigid on tagasiside saamise seisukohast kindlasti julge samm ja suur väljakutse, kuna seal hinnatakse disaini väga kõrgelt ning nõudmised heale tootele on samuti kõrged. Kuid vähemaga ei olegi mõtet leppida,” selgitab Tillmann.
Ettevõtte ekspordijuht Kristiina Toots näeb mõlema brändi puhul ekspordipotentsiaali, öeldes, et need sobivad põhjamaise stiiliga. Ettevõtte loodud uus sussibränd TOKU on minimalistliku disaini, looduslike materjalide, ergonoomilise sisetalla ja unisex stiiliga. Eesti ettevõtte tooted on tähelepanu tõmmanud juba Helsingi, Londoni ja Tallinna moelavadel.
Disainer Jan Rundgren, kes vastutab Formex messi ametliku näituse Man Kind kokkupanemise eest, valis messi parimate palade hulka ka Eesti disainsussi TOKU.
Sisustusmess Formex toimub 17.-20. jaanuaril 2018 Stockholmis.
OmaKinga vabrik tegutseb Võrumaal 1993. aastast, kuid jätkab jalatsivalmistamise peretraditsioone juba aastast 1927. Eesti jalatsivabrikus valmistatakse lisaks toasussidele sandaale, pastlaid, laste- ja võimlemissusse ning nahast sisetaldu.