Madratseid tootev Hilding Anders Baltic kasvatas käivet viiendiku võrra ning teenis ligi 1,4 miljonit kasumit.
- Hilding Andersi tootmine Eestis. Foto: Hilding Anders
Äripäeva infopanka jõudnud ettevõtte majandusaasta aruandest selgub, et kodutekstiili tootmisega tegeleva Hilding Anders Baltic ASi müügitulu kasvas 2016. aastal 21 protsenti, 34,27 miljoni euroni. Ärikasum langes 342 463 euro võrra, 1,39 miljoni euroni.
Ettevõttes töötas mullu keskmiselt 300 inimest, võrreldes 2015. aastaga palgati juurde 49 töötajat. Käive töötaja kohta tõusis protsendi võrra, 114 221 euroni. Keskmine brutotasu tõusis 10 protsenti, 1401 euroni kuus.
„2016. aastal oli põhitoodanguks tepitud madratsikatted, mida müüdi kontserni teistele ettevõtetele, samas ollakse ka Baltikumi turul oma valmismadratsitega Sleepwelli kaubamärgi all,“ kirjutas ettevõte oma tegevusaruandes. „2017. aasta eesmärgiks on suurendada käivet Baltikumis ja jääda Skandivaavia suunal samale tasemele 2016. aastaga.“
Ettevõte kuulub Euroopa suurimasse vedrumadratseid tootvasse kontserni Hilding Anders International Group. Eelmisel ja üle-eelmisel aastal firmast dividende ei võetud.
Põhjalikumalt saab tutvuda firma majandustulemustega
Äripäeva infopangas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui veel 20 aastat olid koht- ehk LAN-võrku liidetud põhiliselt arvutid, siis täna on ühises võrgus kõik seadmed alates küttelahendusest, valgustusest ja külmkapist kuni tööstusseadmeteni. Tehnoloogia areneb hoogsalt ja järk-järgult liigutakse vaskkaablil põhinevatelt ühendustelt üle fiiberoptilistele ja üle õhu lahendustele. LAN-võrgu olevikust ja tulevikust räägib YEInternationali tootejuht Henri Voogla.