Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
TOP: vaata edukamaid trükikodasid
Kuigi trükitööstus on suures plaanis langustrendis, läheb etikettide, pakendite ja reklaamide trükkijatel hästi. TOPi võitiski etiketitrükikoda, mis suutis mullu eksporti kasvatada 50% ja ärikasum kosus 60%.
Data Prindi juhil Marek Kokal on põhjust heade majandustulemuste üle rõõmustada.
Foto: Raul Mee
Võitja Data Print OÜ juht Marek Kokk mainis, et kuna ettevõte on varasematel aastatel tublisti investeerinud, siis nüüd on hakanud sellest tulu tulema. Trükituru trendide kohta sõnas Kokk, et korraga tellitavad kogused lähevad väiksemaks, kvaliteedinõudmised kasvavad ja tellimistähtajad lühenevad.
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.