• 12.08.16, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti eksportijasse suhtutakse kui odavasse idaeurooplasesse

Paides toimuval arvamusfestivalil arutelul "Kuidas eksport hoo sisse saaks?" leidsid esinejad, et ekspordi suur probleem on kehv tootearendus ning ülejäänud Euroopa suhtumine meisse kui idaeurooplastesse.
Marketingi Instituudi juht Anu Mall Naarits ja ettevõtja Kristo Kirs Paides arvamusfestivalil esinemas.
  • Marketingi Instituudi juht Anu Mall Naarits ja ettevõtja Kristo Kirs Paides arvamusfestivalil esinemas.
  • Foto: Andres Haabu
Ettevõtja Kristo Kirsi hinnangul on asi, mida me lahendada väga kergelt ei saa, suhtumise muutumine, et me oleme Ida-Euroopa, kirjutab Äripäev
„Esimene asi, kui lähed uut turgu vallutama, siis sind võetakse idaeurooplasena, võetakse kui odava toote odavat tegijat. See on väga tõsine probleem,“ rääkis Kirs. „Kui Saksa kliendid meile külla tulevad, siis on selline vau-efekt, et oo, see on ju Euroopa, polegi Venemaa. Kui nad korra siin külas ära käivad ja näevad meie tootmist ja inimesi, siis suhtumine muutub.“
Tootearenduse korralikuks hüppeks on Kirsi sõnul vaja hulljulgust, ebaratsionaalset mõtlemist. Mitu toodet võib enne prügikasti minna, kui üks asi korralikult elama hakkab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loe pikemalt Äripäevast
Autor: Äripäev.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.25, 18:47
Pane oma teadmised proovile: kas tunned tööstusajaloo võtmeisikuid ja tehnoloogilisi arenguid?
CNC-tehnoloogia, tööstusrobotid ja fiiberlaserid on vaid mõned märksõnad, mis on muutnud tööstuse olemust. Testi oma teadmisi viktoriinis, mille on koostanud metallitöötlusseadmete pakkuja Aider – kas tead, kes on CNC „isa“ või miks fiiberlaserid on vallutanud tööstuse?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele