• 13.11.15, 08:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Väiketootja katsetused annavad tootele näo

Oma tootega toiduaineturule sisenemine pole teab mis keeruline, arvavad väikefirmad, ent turule püsimajäämiseks tuleb pakkuda midagi, mis maitseb. Kuigi tootearenduses võib lähtuda isiklikust maitse-eelistusest või klientide arvamusest, annavad viimase lihvi tooraine hind ja kvaliteet.
Toote laatadel tutvustamine on ettevõtja jaoks ajamahukas ettevõtmine, aga klientidelt saadud tagasiside mõttes kasulik.
  • Toote laatadel tutvustamine on ettevõtja jaoks ajamahukas ettevõtmine, aga klientidelt saadud tagasiside mõttes kasulik.
  • Foto: Julia-Maria Linna
Ökomaiuse tootmist Karli ja Linda maiustuste nime all alustas Katrin Seppa-Silmere 2009. aasta lõpul. Tooted said nime pere laste järgi, esimesed kaubad olid kolm erinevat müslišokolaadi. "Nii tootearendus kui ka turundamine on läinud väga lihtsalt ja valutult," märkis Seppa-Silmere.
Toodete maitse kujunemises mängis suurt rolli turul saada olev tooraine. Algusest peale on olnud eesmärk teha just mahedaid maiustusi. "Kuna olulisim tooraine, šokolaad ei ole eestimaine, siis vaatasin, et kõik muu – kaerahelbed, astelpajujahu, juur- ja puuviljad – oleks kohalikku päritolu,“ rääkis Seppa-Silmere.
Loe lähemalt portaalist aripaev.ee

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: Tea Taruste, Äripäeva kaasautor

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.10.25, 09:03
Kaardistatud on varjatud tegur, mis võib tõsta tööga rahulolu
Hiljutise uuringu kohaselt mõjutab töötajate tööga rahulolu, nende tootlikkust ja füüsilist heaolu lisaks palgale, töökoormusele ja töö- ning eraelu tasakaalule oluliselt ka tööriiete hoolduskorraldus ja -kvaliteet.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele