Disainijuhi panust ettevõtte kasumisse on keeruline näha, kuid mida rohkem ettevõte disainerit usaldab, seda parem on tulemus.

- Maire Milder (Baltika juh.liige)
Meelis Milder (Baltika peadirektor)
- Foto: Andres Haabu
Häid tootedisainereid, rääkimata disainijuhtidest, on aga Eestis väga vähe, kirjutab 5. novembri Äripäev tööstuse rubriigis.
Mis üldse on disainijuhtimine, oli isegi Baltikal veel mõni aasta tagasi keeruline mõista, tunnistas ettevõtte brändingu koordinaator Karin Õun. "See ei ole disain asjade visuaalselt ilusaks tegemise mõistes - see ei ole joonistamine -, vaid see on äriline mõtteviis, tegeliku vajaduse leidmine ja lahenduste pakkumine,” ütles Õun. “Disainijuhtimine suunab küsima “miks?”, selle asemel, et küsida “kuidas?”,” lisas ta.
Baltika brändingu ja jaekontseptsioonide direktor Maire Milder täiendas, et disainijuhtimine on probleemile lähenemine kasutajakeskselt. “Esiteks tuleb mõista, mis on probleem ja teiseks, kuidas seda lahendada. Seejärel saab alles mõista, millist disainijuhtimist organisatsioon vajab,” kirjeldas Milder.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pikemalt loe portaalist
aripaev.ee.
Autor: Liis Ilves, kaasautor
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ettevõtjad otsivad kasvu välisturgudelt, ent samal ajal näitab Euroopas ettevõtete pankrotistatistika kasvutrendi. Ekspordiriskid ei ole enam nišiteema – see on kasvu takistav reaalsus, millega peab arvestama iga juht, kelle kliendid ja kasvuambitsioonid asuvad piiri taga.