Eelmisel sügisel uue omaniku kätte läinud Premia heidab sügisel senised kauaaegsed juhid üle parda.
Börsifirma PRFoods müüs eelmisel aastal pea 30 miljoni euro eest oma jäätiseärid Ukraina päritolu ärimehele Andrei Beshmelnitskile. Kui sügisel tehtud tehinguga liikusid algselt kaasa ka Premia juhid Kõvask, Haavamäe ja Kaur, siis nüüd on asjaolud muutunud – terve juhtkond lahkub pärast suvehooaega ja on esimesest septembrist taas tööotsingul.
Alles selle aasta alguses teatas Katre Kõvask, et taandub börsifirma PRFoods juhatusest, et keskenduda vaid Premiale. PRFoodsi juhtimise andis ta üle Indrek Kaselale, kes oli enne seda ettevõtte nõukogu esimees. Tollal ütles Kõvask, et kui müüdi PRFoodsi Balti jäätise- ja külmkaubaäri, teavitati, et ka senine börsifirma juhatus liigub uue omaniku alluvusse. Ka Kasela kinnitas siis, et juhtkonna vahetus oli pikalt planeeritud seoses jäätisemüügi tehinguga. Paraku vaid mõni kuu hiljem teatas ettevõte, et Premiast lahkub siiski kogu praegune juhtkond. Mis põhjustel avalikkusele ootamatu põhjus tehti, asjaosalised avaldada ei soovinud.
Seotud lood
6. oktoobril sõlmitud lepingu kohaselt ostavad Nordic Foods Holding OÜ ja Shiner Macost Ltd ASi Premia Foods Baltikumi ja Venemaa jäätise ning külmutatud kaupade äri.
Hiljuti Premia omandanud Baltikumi juhtiv toidutootja Food Union teatas, et Premia juhtimise võtab üle Aivar Aus.
Mullu sügisel omanikku vahetanud Premia jäi ilma kõvast tiimist, kes on 15 aastat teinud suuri tegusid Eesti toidusektoris, leiab Äripäeva arvamustoimetaja Ken Rohelaan. Lahkuv juhtkond ei ole aga saladusloori kergitanud, miks lahkuti ja mida plaanitakse hakata tegema.
PRFoodsi juhatuse esimees Katre Kõvask ütles börsifirma juhatusest taandumist kommenteerides, et on aeg küps selleks, et keskenduda vaid Premiale ja anda börsifirma juhtimine üle senisele nõukogu esimehele Indrek Kaselale.
Maailma suurim kaablitootja Prysmian on tutvustamas kontserni uut äristrateegiat, millega liigutakse kaablitootjast täislahenduste pakkujaks. Ettevõtte juhi Massimo Battaini sõnul on viieaastase äristrateegia Connect to Lead eesmärk ära kasutada praegust turupositsiooni oma tugevuste arendamiseks ja kindlustamiseks ning olla eestvedaja kaablitööstuse innovatsioonis.