Kuld märkis, et möödunud aastal oli On24 kohalike mööbli jaemüüjate arvestuses käibe poolest teisel kohal ning mullu jäi ettevõtte müügitulu veidi alla 6 miljoni euro. Nimetatud segmendis oli turu suurimaks tegijaks Indoor Group, kelle käive jäi veidi alla 9 miljoni euro.
Kuld meenutas, et 2003. aastal oli On24 Eesti ainus mööblit müüv internetipood. Kuna ettevõttel läks hästi, otsustasid ka erinevad konkurendid turule tulla.Tänaseks on Kulla hinnangul turul umbes 30 internetipõhist mööblimüüjat.„Kasumlikult töötab täna ainult üks müüja internetis ja see oleme meie,“ lisas Kuld.Tema hinnangul tundub hetkel tulevik optimistlik ning ettevõte on liikumas kõigi aegade kõrgeimate müükide tempos.Peep Kulla sõnul ei tegele On24 klassikalise jaemüügiga ning oma liistude juurde kavatsetakse jääda ka edaspidi.„Me otsustasime mitte teha endale tavapoode. Näeme seda, et netis on müügipind piiramatu ja me ei hakka oma ärimudelit segama tavaliste jaepoodide tekitamisega. Meil on 150 tarnijat, kelle tooteid me müüme (tootjad, maaletoojad – toim) ja meil on enam kui 14 000 erinevat toodet müügis. See on oluline konkurentsieelis, kuna kliendid saavad ühes kohas valida nii suure toodete hulga vahel. Meil on rohkem kui 4 miljonit poekülastust aastas ning rohkem kui 200 00 registreerunud püsiklienti,“ loetles Kuld.
Peep Kullaga.Loe ka Kaubandus.ee poolt läbi viidud varasemat
intervjuud