• 03.04.13, 13:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Leibur: oleme mõelnud kaubamärgi kandepinna laiendamisele

Kuna Leiburi kaubamärgi üheks olemuslikuks osaks on pehmus, siis Leiburi pehmed padjad oleks ehmatavalt lihtne võimalus piire avardada, arendas ASi Leibur juhatuse esimees Asso Lankots tänase Äripäeva kolumnis kõlanud mõtet edasi.
Äripäeva tänases kolumnis kirjutab peatoimetaja Meelis Mandel, et Eesti ettevõtted ei tee oma kaubamärki rahaks, vaid keskenduvad selle kasutamisel põhitegevusele. Aga miks ei võiks müüa näiteks ETV šampoone, Leiburi patjasid või A. Le Coqi rabamatku?
Asso Lankots lisas, et läbimõeldud tegutsemise korral saaks pehmete patjadega tulusid kasvatada küll.
„Isiklikult ma tunnustan Meelis Mandeli initsiatiivi, mis peaks kannustama suuremalt mõtlema,“ ütles Lankots. „Tuntud Eesti kaubamärgid, mis püsivad ainult nn põhitegevuse raamides ja mille väljund jääb pelgalt koduturule, seisavad pigem varem kui hiljem silmitsi olematute kasvuvõimalustega ja kaubamärgi väärtuse kasvatamise seisukohast on see halb olukord. Uute võimaluste otsimisel ei tohi aga kaotada identiteeti.“

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lankotsi sõnul on nad mõelnud Leiburi kaubamärgi kandepinna laiendamisest. „Probleem on aga pigem selles, et me pole veel „välja mõelnud“ ja edasisi samme astunud,“ märkis ta ning lisas, et ta ei suuda ka meenutada ühtegi konkreetset olukorda, kui keegi teine oleks avaldanud soovi Leiburi kaubamärki kasutada.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 09:00
Tark energiajuhtimine: lahendus volatiilsele turule ja raugevale investeeringu tasuvusele
Päikeseenergia tootmise hoogsa lisandumise tulemusena on energiaturul tekkinud olukord, kus päikesepaisteliste ilmadega langevad elektrihinnad sageli nullilähedaseks või lausa negatiivseks. Seetõttu on viimastel aastatel päikeseparkide investeeringute tasuvus oluliselt vähenenud. See valmistab enim probleeme päikeseparkidele, mille kõrval puudub tarbimine või salvestuslahendus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Tööstusuudised esilehele